سلنا گومز در حال جشن گرفتن با نامزدش بنی بلانکو است! روز جمعه، گومز یک ادای احترام شیرین برای نامزدش در کنار تعدادی عکس در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

گومز در توضیح عکس ها نوشت : “تولدت مبارک عزیزم!” کپشن گومز هنگام جشن تولد 36 سالگی بلانکو خوانده شد. «استقامت عاطفی، روحیه مثبت، استعداد باور نکردنی، شوخ طبعی غیر قابل انکار و قلب مهربان و مهربان شما کاملاً مرا سر زنده می کند. دوستت دارم .”

بلانکو با گذاشتن تعداد زیادی ایموجی های قلب پاسخ داد.در همین حال، گومز عکسی در حال لذت بردن از سواری در خودرو نیز در این پست منتشر کرد.

ادای احترام گومز پس از آن صورت می گیرد که بلانکو که نویسنده کتاب آشپزی آتی Open Wide: A Cookbook for Friends است در اوایل ماه جاری در TalkShopLive درباره غذاهای مورد علاقه گومز صحبت کرد.

او گفت گومز یک طرفدار بزرگ استیک است. بنابراین هر چیزی که استیک در آن باشد دوست دارد.

بلانکو ادمه داد : او همیشه از این سیب‌ زمینی‌ های سرخ‌ شده کوچک و عالی می‌خواهد. او آنها را دوست دارد. و همچنین ماکارونی را دوست دارد.»

ما همیشه با هم آشپزی می کنیم، او آشپز خوبی است.

این زوج برای اولین بار در دسامبر 2023 رابطه عاشقانه خود را تایید کردند، زمانی که گومز به نظرات درباره این رابطه پاسخ داد و یک عکس سیاه و سفید با بلانکو به اشتراک گذاشت.