تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
کد خبر : 10319

داخل عمارت جنیفر لوپز و آقای همسر جنایت‌ آلود است

داخل عمارت جنیفر لوپز و آقای همسر جنایت‌ آلود است

جنیفر لوپز و بن افلک پس از یک سال ازدواج که بخشی از جشن آنها شامل خرید یک عمارت کالیفرنیایی بوده است، با این حال، این ملک دارای گذشته ای سیاه است. چه تراژدی هایی در عمارت جی لو و بن افلک اتفاق افتاد؟ والینگفورد درایو، بورلی هیلز، در کالیفرنیا محل عمارتی است که جی

جنیفر لوپز و بن افلک پس از یک سال ازدواج که بخشی از جشن آنها شامل خرید یک عمارت کالیفرنیایی بوده است، با این حال، این ملک دارای گذشته ای سیاه است.

چه تراژدی هایی در عمارت جی لو و بن افلک اتفاق افتاد؟

والینگفورد درایو، بورلی هیلز، در کالیفرنیا محل عمارتی است که جی لو و بن افلک برای گرد هم آوردن خانواده خود پس از ازدواج خریدند، با این حال، این ملک دارای تراژدی های جنایی است که در این عمارت با صاحبان قبلی اتفاق افتاده است.

این عمارت غول‌ پیکر گذشته‌ ای دارد که موضوع گزارش‌ های پلیس در کالیفرنیا بوده است، زیرا جنایات در محل رخ داده و خانه به عنوان یک عمارت وحشتناک شهرت پیدا کرده است.

کورتیس دی سوموزا، یکی از صاحبان قبلی این عمارت، اکنون به دلیل کلاهبرداری از 64 نفر با طرح معروف پونزی و در نتیجه جمع آوری ثروت 61 میلیونی، محکومیت 25 ساله خود را می گذراند. او از سال 2004 تا 2007 صاحب این خانه بود.

اگرچه در طول این سال‌ ها صاحبان زیادی برای این خانه وجود داشته‌ اند، اما بدون شک داستانی که هر کسی که در مورد آن می‌ خواند، در سال 2015 زمانی رخ داد که شخصی که، این عمارت را خریداری کرد و طبق گزارش‌ ها، یک سری آزار جنسی را به تعدادی از زنان انجام داد.

عمارت غول پیکر و مجلل جنیفر و آقای همسر دارای 12 اتاق خواب، 24 حمام و دارای 15 شومینه، فضایی برای 12 اتومبیل، استخر بزرگ، مجموعه ورزشی غول پیکر با سالن بدنسازی و رینگ بوکس و حتی یک سالن سینما که در آن همه برای تماشای فیلم جمع می شوند.

به گزارش TMZ، این عمارت از زمان فاجعه شاهزاده سعودی انگ انگ زده شد و در سال 2018 برای فروش گذاشته شد، قیمت فروش آن 135 میلیون بود، اما به دلیل پیشینه آن، ارزش آن کاهش یافت و جی لو و بن افلک موفق به خرید آن کمتر از نصف قیمت 61 میلیون دلار شدند.

برچسب ها :

ناموجود