تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
کد خبر : 10793

جنیفر گارنر نگاهی خنده دار به داخل کوله پشتی خود ارائه می دهد

جنیفر گارنر نگاهی خنده دار به داخل کوله پشتی خود ارائه می دهد

جنیفر گارنر با جدایی تازه از نمایش های معمول کیف های پر زرق و برق، در اینستاگرام به اشتراک گذاشتن محتویات کوله پشتی خود، طرفداران را به خنده وا داشت. این هنرپیشه 51 ساله که به خاطر جذابیت زمینی‌ اش شناخته می‌ شود، ویدیو را با ابراز کمی حالت عصبی شروع کرد، اما در ماجراجویی

جنیفر گارنر با جدایی تازه از نمایش های معمول کیف های پر زرق و برق، در اینستاگرام به اشتراک گذاشتن محتویات کوله پشتی خود، طرفداران را به خنده وا داشت.

این هنرپیشه 51 ساله که به خاطر جذابیت زمینی‌ اش شناخته می‌ شود، ویدیو را با ابراز کمی حالت عصبی شروع کرد، اما در ماجراجویی نمایش جنبه واقعی و قابل ربط زندگی‌ اش غرق شد.

هنگامی که او شروع به بیرون کشیدن وسایل از کوله پشتی اش کرد، مظنونان معمولی ظاهر شدند: نوت بوک، یک آی پد، یک کیف عینک و کتاب هایی که او با فرزندان نوجوانش می خواند. با این حال، پیچ و تاب غیر منتظره با تنقلات به تعداد زیاد به وجود آمد.

او گفت “روز شانس! این روز شانس من است!”

گارنر با هیجان شکلات و آب نبات های شیرین، و چندین کیسه آجیل را که در جیب های مختلف قرار گرفته اند، را کشف می کند. در بین خنده، او درباره ترس از تمام شدن آجیل شوخی می کند.

رویکرد آرام و قابل اعتنای گارنر با عنوان “توی کیف من چیست؟ حتی خجالت می کشم به شما نشان دهم.”، هیجان طرفداران را برانگیخت.

افراد مشهوری مانند کورتنی کاکس و ریچل هریس به این سرگرمی پیوستند، کاکس گارنر را شایان ستایش خواند، و هریس با طنز اظهار داشت: “این دیوانه است.”

طرفداران شوخی گارنر را دوست دارند

مکاشفه بازیگوش در تضاد با کیف معمولی که از افراد مشهور دیده می شود، نگاهی واقعی به وسایل آشفته و روزمره ای که کوله پشتی گارنر را پر می کند، ارائه می دهد.

تمایل جنیفر گارنر برای به اشتراک گذاشتن جنبه‌ های عادی و قابل ربط زندگی‌ اش نه تنها باعث خنده شد، بلکه در میان طرفداران نیز طنین‌ انداز شد و این ایده را تقویت کرد که ستاره‌ ها، مانند بقیه ما، لحظاتی عادی و شادی را در کوله‌ پشتی‌ های خود دارند، یا در مورد گارنر. ، بسته های میان وعده.

برچسب ها :

ناموجود