تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 11724

جنیفر لوپز و آقای همسر در ملاء عام با هم بحث می کنند + عکس

جنیفر لوپز و آقای همسر در ملاء عام با هم بحث می کنند + عکس

جنیفر لوپز و بن افلک در تعطیلات در جزیره سنت بارتز در دریای کارائیب بوده اند و به نظر می رسد که در آنجا ​​مشکلی وجود دارد زیرا آنها در حال مشاجره در یک جواهر فروشی دیده شدند. جر و بحث جنیفر لوپز و بن افلک در انظار عمومی سوالاتی را ایجاد می کند سلبریتی

جنیفر لوپز و بن افلک در تعطیلات در جزیره سنت بارتز در دریای کارائیب بوده اند و به نظر می رسد که در آنجا ​​مشکلی وجود دارد زیرا آنها در حال مشاجره در یک جواهر فروشی دیده شدند.

جر و بحث جنیفر لوپز و بن افلک در انظار عمومی سوالاتی را ایجاد می کند

سلبریتی های مشهور همه چشم ها به آنها دوخته شده است زیرا چندین بار در این وضعیت دیده شده اند. دوربین های کنجکاو مردم جزیره آنها را در حالی که در حال خرید جواهرات بودند، شکار کرد.

در حالی که جنیفر در حال مدل سازی چند قطعه بود، بن ناراحت دیده شد و به نظر می رسید که سعی می کند یک نکته را ثابت کند. اگر چه دلیل این بحث فاش نشده است، برخی گمان می‌ کنند که این ممکن است مربوط به قیمت اقلام باشد. افلک بعداً در حال گرفتن چند عکس از همسرش بود که جواهرات را با اخم درشت پوشیده بود.

در حالی که بن ناراحت دیده می شد، مشاجره زیاد طول نکشید، و سپس جنیفر لوپز را در آغوش گرفت و دیدند که این موضوع به سرعت فراموش شد زیرا آنها دائماً هم را در آغوش می گرفتند.

بعداً، بن در حال راه رفتن در حال نوشیدن نوشابه و گرفتن دست جی لو دیده شد که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است، زیرا معمولاً زوج‌ ها بر سر چیزهای ساده با هم بحث می‌ کنند.

یک روز پیش، بن در حالی که سیگاری را در دهان گرفته بود، در حالی که در خیابان‌ های جزیره کارائیب با عینک‌ آفتابی هوانوردی شیک در حال گشت و گذار بود، جدی به نظر می‌ رسید.

در طول اقامتشان، آنها در حالی که جنیفر لبخند خوش شانس خود را نشان می داد، در حال خرید و معاشرت عاشقانه دیده شدند. مردم محلی این زوج مشهور را دیدند و با احترام با آنها عکس گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود