تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۹
کد خبر : 6599

رقابت دیدنی جنیفر لوپز و آقای همسر در دوچرخه سواری + عکس

رقابت دیدنی جنیفر لوپز و آقای همسر در دوچرخه سواری + عکس

جنیفر لوپز و بن افلک از تابستان خود بهترین استفاده را می کنند. این زوج در حال حاضر در همپتونز، نیویورک هستند و به عنوان یک خانواده ترکیبی از زمان با هم بودن لذت می برند. این هفته جی لو، افلک و اِمه مونیز ، در حال دوچرخه سواری دیده شدند. در نقطه‌ای از مسیر،

جنیفر لوپز و بن افلک از تابستان خود بهترین استفاده را می کنند. این زوج در حال حاضر در همپتونز، نیویورک هستند و به عنوان یک خانواده ترکیبی از زمان با هم بودن لذت می برند. این هفته جی لو، افلک و اِمه مونیز ، در حال دوچرخه سواری دیده شدند.

در نقطه‌ای از مسیر، امی دوچرخه را رها کرد و سوار بر ترک دوچرخه پدر ناتنی‌ شان شد.

همه آنها برای تفریح ​​خود در زیر نور آفتاب غیر عالی به نظر می رسیدند، در حالی که جی لو تاپ و شلوار سبز به تن داشت. بن افلک تی شرت مشکی، شلوار جین و نایک دانکس سیاه و سفید پوشیده بود.

اِمه مونیز یک تی شرت کلرادو، شورت جین و کانورس سفید به تن داشت. اگرچه ماکسیمیلیان دیوید مونیز، برادر دوقلوی اِمی در دوچرخه سواری همراه نبود. به نظر می رسد فرزندان بن، ویولت 17 ساله، سرافینا 14 ساله و پسر ساموئل 11 ساله با همسر سابقش جنیفر گارنر در ساحل غربی اقامت داشتند.

بازدید آنها از همپتون ها پس از یک جشن افسانه ای برای تولد 54 سالگی جی لو در عمارت تازه خریداری شده آنها در بورلی هیلز انجام شد. افلک میزبان این مهمانی بود و این جشن خیلی عالی به نظر می رسید و جنیفر حتی بالای یک میز می رقصید.

اگرچه تولد افلک 15 آگوست است، جی لو به همسرش هدیه داد. این زوج به طور تصادفی به فلایینگ پوینت سرف رسیدند.

فروشگاه عکس لوپز را همراه با پیراهن در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. “بازدید غافلگیرکننده از دو مورد علاقه ما … “

در مورد محل اقامت این زوج در تعطیلات؟ لوپز دارای یک ملک مجلل در منطقه مجلل واقع در انتهای شرقی لانگ آیلند است. در سال 2013، او یک ملک 10 میلیون دلاری در واتر میل خرید. این خانه تابستانی 8659 فوت مربعی در سه هکتار زمین قرار دارد و دارای هشت اتاق خواب، هفت حمام، یک سالن تئاتر، استخر، سونا است.

برچسب ها :

ناموجود