تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۱۰
کد خبر : 7606

جنیفر لوپز در آخر هفته شبیه یک مادر دلسوز به نظر می رسید

جنیفر لوپز در آخر هفته شبیه یک مادر دلسوز به نظر می رسید

جنیفر لوپز، زمانی که در آخر هفته با دوقلو های 15 ساله خود، مکس و اِمی، وقت می گذراند، شبیه یک مادر دلسوز به نظر می رسید. از این خواننده و دو فرزندش هنگام بازدید از منطقه بورلی هیلز در لس آنجلس، کالیفرنیا، عکس گرفته شد، جایی که در هوای گرم تابستان توقف کردند تا

جنیفر لوپز، زمانی که در آخر هفته با دوقلو های 15 ساله خود، مکس و اِمی، وقت می گذراند، شبیه یک مادر دلسوز به نظر می رسید. از این خواننده و دو فرزندش هنگام بازدید از منطقه بورلی هیلز در لس آنجلس، کالیفرنیا، عکس گرفته شد، جایی که در هوای گرم تابستان توقف کردند تا بستنی بگیرند. آنها  با یکدیگر گپ می زدند، آرام و خوشحال به نظر می رسیدند.

لباس شیک جنیفر شامل یک تاپ آستین بلند دکمه دار به رنگ سفید و شلوار جین بود. جی لو موهایش را به سمت عقب جمع کرد و گوشواره‌ های حلقه‌ ای طلایی و عینک آفتابی را به استایل خود اضافه کرده بود. او همچنین در حالی که یک کاسه بستنی کوچک با یک تکه مخروط وافل در دست داشت، کیفی را که با پیراهنش مطابقت داشت، روی یک مچ دستش بود.

مکس با یک پیراهن آستین کوتاه راه راه صورتی، آبی، زرد و سبز و شلوار گرمکن آبی تیره عادی به نظر می رسید. او همچنین در حالی که بستنی خود را در دست داشت، کفش‌ های ورزشی و کلاه بیسبال آبی تیره به تن داشت. لباس اِمی شامل یک تاپ بدون آستین متالیکا مشکی و خاکستری، با کمربند مشکی و چکمه‌ های مشکی بود.

جنیفر و اِمی ماه گذشته برای صرف ناهار در لس آنجلس خبرساز شدند. آن‌ ها در کافه مائورو از غذا خوردن لذت می‌ بردند و در حالی که با هم بودند و با هم راه می‌ رفتند، لباس‌ های راحت پوشیده بودند. لباس های جنیفر شامل یک هودی بزرگ خاکستری روشن و شلوار گرمکن با چکمه های نقره ای درخشان بود. لباس اِمی شامل یک تی شرت گرافیکی مشکی، شلوار جین و کفش ورزشی مشکی با بند کفش سفید بود.

جنیفر با همسرش بن افلک و بچه هایش وقت می گذراند. این ستاره با استعداد، مادر خوانده دختران بن، ویولت، 17، و سرافینا، 14، و همچنین پسرش، ساموئل، 11، که همه آنها بن با جنیفر گارنر همسر سابق شریک است. در ماه می، جنیفر در حال گذراندن وقت با بچه‌ها و ناتنی‌ هایش و همچنین مادر و مادر شوهرش در روز مادر دیده شد.

برچسب ها :

ناموجود