تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۱۷
کد خبر : 7784

جرارد پیکه و کلارا چیا در فضایی دلچسب کنار هم خبرساز شدند

جرارد پیکه و کلارا چیا در فضایی دلچسب کنار هم خبرساز شدند

جرارد پیکه و شریک زندگی‌ اش کلارا چیا با شروع تعطیلات آرام در شهر فریبنده دوبرونیک کرواسی خبرساز شدند. این زوج از این فرصت استفاده کرده اند تا از اوقاتی با کیفیت به دور از زندگی شلوغ خود لذت ببرند، همراه با خانواده پیکه، فضایی دلچسب از با هم بودن را ایجاد کردند. پیکه و

جرارد پیکه و شریک زندگی‌ اش کلارا چیا با شروع تعطیلات آرام در شهر فریبنده دوبرونیک کرواسی خبرساز شدند. این زوج از این فرصت استفاده کرده اند تا از اوقاتی با کیفیت به دور از زندگی شلوغ خود لذت ببرند، همراه با خانواده پیکه، فضایی دلچسب از با هم بودن را ایجاد کردند.

پیکه و چیا از چالش های اخیر خود استراحت کرده و در مناظر زیبای کرواسی آرامش پیدا کرده اند. چندین منبع رسانه ای گزارش می دهند که آنها توسط گروهی از عزیزان، از جمله والدین پیکه، خوان پیکه و مونتسرات برنابئو، و برادرش مارک پیکه و همسر تازه ازدواج کرده اش، ماریا والس، با آنها همراه هستند.

در حالی که بازیکن سابق بارسلونا و شریک زندگی اش در آب های نیلگون حرکت می کردند، آنها برای تقویت تجربه خود به فعالیت های مبتنی بر آب پرداختند. این گروه یک روز را در دریا با قایق اجاره ای گذراندند و از زیبایی خط ساحلی کرواسی لذت بردند. نکته برجسته ماجراجویی آبی آنها بدون شک پارو زدن بود، یک فعالیت مفرح که به آنها اجازه می داد با آب های شفاف درگیر شوند.

پیکه و کلارا که در لحظاتی صمیمانه با هم داشتند، با لباس‌ های شنا از اوقات خود لذت می‌ برند. پیکه در تمام مدت گردش به طور باورنکردنی مراقب کلارا بود.

این تعطیلات برای جرارد پیکه و کلارا چیا، که اخیراً با چالش‌ های زیادی روبرو شده‌اند، از جمله درگیری‌ های عمومی با شریک سابق پیکه، شکیرا، بسیار مهم است. فرار آرام به کرواسی برای آنها یک استراحت بسیار ضروری و فرصتی برای احیای مجدد روحیه خود در جمع عزیزان فراهم کرده است.

چالش شکیرا و جرارد پیکه به پایان رسیده است

به گفته Vanitatis، نسخه لایف استایل از رسانه اسپانیایی El Confidencial، نمایندگان این زوج سابق تایید کرده اند که از این پس از هر گونه بحث و ناراحتی اجتناب خواهند کرد.

«آنها با جدیت به مفاد توافقنامه جدایی خود پایبند هستند. دعواها و پیچیدگی‌ ها دیگر وجود ندارند،» یک منبع نزدیک به شکیرا تأیید می‌ کند، حلقه درونی پیکه نیز این احساس بهتری دارند.

برچسب ها :

ناموجود