تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
کد خبر : 10780

تیموتی شالامی با استایل شیک در لندن روی فرش قرمز می رود

تیموتی شالامی با استایل شیک در لندن روی فرش قرمز می رود

تیموتی شالامی روی فرش قرمز اولین نمایش جهانی فیلم ونکا در لندن استایلی شیک داشت. این بازیگر 27 ساله که در این فیلم در نقش ویلی ونکا ایفای نقش می کند با کت و شلوار رنگارنگ تام فورد، توجه ها را به خود جلب کرد. شالامی همچنین رنگ پوست خود را به نمایش گذاشت و

تیموتی شالامی روی فرش قرمز اولین نمایش جهانی فیلم ونکا در لندن استایلی شیک داشت. این بازیگر 27 ساله که در این فیلم در نقش ویلی ونکا ایفای نقش می کند با کت و شلوار رنگارنگ تام فورد، توجه ها را به خود جلب کرد.

شالامی همچنین رنگ پوست خود را به نمایش گذاشت و تصمیم گرفت هیچ چیزی زیر ژاکت خود نپوشد و ظاهر را با چکمه های چلسی پنجه مربعی در رنگ قهوه ای شکلاتی تکمیل کرد.

این اولین نمایش سه‌ شنبه، که در رویال فستیوال هال برگزار شد، آخرین باری نیست که طرفداران نگاهی اجمالی به گردنبند خیره‌ کننده شالامی می‌ کنند. این قطعه منحصر به فرد به عنوان بخشی از مجموعه برند کارتیه راه خود را در نمایشگاه های جواهرات در سراسر جهان باز خواهد کرد.

شالامی روی فرش ایستاد تا درباره فیلمبرداری فیلم صحبت کند، فیلمی که به عنوان پیش درآمد کتاب کودکان چارلی و کارخانه شکلات سازی نوشته رولد دال در سال 1964 و چالش هایی آن همراه بود.

او در حالی که با گروهی از خبرنگاران صحبت می‌ کرد به مردم گفت: «چالش‌ ها فقط زندگی کردن و دوست داشتن لحن آن بود. «فهمیدم که هر کاری روی آن کار کرده‌ ام، یک جدیت اساسی در آن دارد، و در اینجا باید آرام می‌ شدم و بازی می‌ کردم، درست مثل دوران دبیرستان، اما ۱۰ سال یا چیزی شبیه به آن را انجام نداده بودم. بنابراین، این منحنی یادگیری بود. “

شالامی همیشه با انتخاب‌ های طنز آمیز خود عمل می‌ کند، و در حالی که برخی می‌ گویند که او در مورد مد قانون شکن است، همانطور که به ووگ بریتانیا توضیح داد، که در واقع به هیچ “قانونی” پایبند نیست.

برچسب ها :

ناموجود