شکیرا از زمانی که اعلام کرد آلبوم جدیدی در راه است، میلیون ها طرفدار در سراسر جهان دارد که هر حرکت او را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند. با افزایش هیجان، روز پنجشنبه، شکیرا این نماد کلمبیایی با به اشتراک گذاشتن لیست آهنگ ها «Las Mujeres ya no Lloran» طرفداران را شگفت‌ زده کرد. این فهرست همچنین شامل تمام همکاری‌ های هیجان‌ انگیزی است که آن را در ۲۲ مارس، منتشر می شود.

 شکیرا در اینستاگرام کاور خیره کننده پشت آلبوم جدیدش را به اشتراک گراشت و نوشت : بسیار هیجان‌ زده‌ ام که فهرست آهنگ‌ ها و همکاری‌ های شگفت‌انگیز «Las Mujeres Ya No Lloran» را به شما نشان می‌ دهم فقط 3 هفته مانده است! در تصویر این خواننده با اشک هایی که از الماس های ساخته شده است، که با استعاره او همراه است، جایی که اشک های او به الماس تبدیل می شوند دیده می شود.

شکیرا فقط جزئیات آلبوم خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک نگذاشت. او همچنین آنها را در بیلبورد های سراسر جهان پست کرد و اطمینان حاصل کرد که طرفدارانش قبل از انتشار دوازدهمین آلبوم استودیویی او، همه جزئیات را درک می کنند.

این نسخه آتی اولین حضور او در قالب LP را نشان می‌ دهد، که شامل چهار نسخه منحصر به‌ فرد با جلد ها و رنگ‌ های متمایز است که آن را به یک هنر کلکسیونی خاص تبدیل می‌ کند.