تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
کد خبر : 7268

تیلور سویفت برای جک آنتونوف لباس آبی می پوشد

تیلور سویفت برای جک آنتونوف لباس آبی می پوشد

تیلور سویفت در 19 اوت در لانگ بیچ آیلند، نیوجرسی به عنوان مهمان عروسی دوست و همکار قدیمی خود جک آنتونوف دیده شد. جک در مراسمی صمیمی با مارگارت کوالی ازدواج کرد و تیلور برای حمایت از این زوج خوشبخت حضور داشت. این زن 33 ساله در حال خروج از یک شاسی بلند سفید بزرگ

تیلور سویفت در 19 اوت در لانگ بیچ آیلند، نیوجرسی به عنوان مهمان عروسی دوست و همکار قدیمی خود جک آنتونوف دیده شد. جک در مراسمی صمیمی با مارگارت کوالی ازدواج کرد و تیلور برای حمایت از این زوج خوشبخت حضور داشت.

این زن 33 ساله در حال خروج از یک شاسی بلند سفید بزرگ Chevy در حالی که از در پشتی به عروسی می رفت، به دنبال یک نگهبان در ویدئویی که توسط Page Six منتشر شده بود، مشاهده شد. نگاهی اجمالی به لباس قد بلند آبی دیده می‌ شود که بریدگی بند اسپاگتی و جزییات نازک و دامن کمی نامتقارن را نشان می‌ دهد. هنگام ورود به داخل موهایش را پایین نگه داشت و روی یکی از شانه هایش کشید و یک جفت صندل بلند نیز به نمایش گذاشت.

پس از بیش از 10 سال دوستی و رابطه کاری، تیلور و جک در طول سال ها پیوند بسیار نزدیکی را ایجاد کردند. این دو اولین بار در سال 2012 ملاقات کردند و برای اولین بار در آهنگ “Sweeter Than Fiction” در سال 2013 با یکدیگر همکاری کردند. این آهنگ در موسیقی متن فیلم One Chance به نمایش در آمد.

جک سه آهنگ  “Out Of The Woods”، “I Wish You Would” و “You Are In Love” را نوشت و تولید کرد. در آن زمان، او با لنا دانهام در ارتباط بود و تیلور در مورد رابطه آنها “تو عاشق هستی” نوشت. این دو در سال 2018 از هم جدا شدند و جک در سال 2021 با مارگارت شروع به ملاقات کرد.

در سال 2016، جک در کنار تیلور بود که او آلبوم سال 1989 را در مراسم گرمی به خانه برد. جک همچنین با تیلور در آلبوم‌های بعدی‌ اش «عاشق»، «فولکلور» (که جایزه گرمی آلبوم سال را نیز دریافت کرد)، «همیشه» و «نیمه‌ نایت» با تیلور همکاری کرده است. علاوه بر این، او بخشی از روند ضبط مجدد فیلم های Fearless (نسخه تیلور)، قرمز (نسخه تیلور) و صحبت کن (نسخه تیلور) بود. این احتمال وجود دارد که او در سال 1989 (نسخه تیلور) نیز نقش داشته باشد که اواخر امسال منتشر خواهد شد.

وقتی تیلور فیلم Midnights را در سال 2022 منتشر کرد، پستی در اینستاگرام نوشت که نشان می‌ دهد این که او و جک پس از 10 سال دوستی هنوز با هم کار می‌ کنند چقدر برای او معنی دارد. او گفت: «نمی‌ توانم خوشحال باشم که کمک خلبان من در این ماجراجویی جک آنتونوف بود. او دوست مادام‌ العمر من است (می‌ دانم متکبرانه است، اما پای آن ایستاده‌ام) و ما نزدیک به یک دهه است که با هم موسیقی می‌ سازیم.»

برچسب ها :

ناموجود