چند ماه پیش، تام کروز رابطه خود را با السینا خیرووا را آغاز کرد. این زن جوان روسی به دنیای مدلینگ، زیبایی شناسی و تصویر اختصاص دارد و پیش از این با یک سرمایه دار روسی به نام دیمیتری تسوتکوف ازدواج کرده بود.

تسوتکوف پیش از این در مورد سلیقه همسر سابقش و مادر دو فرزندش به کروز هشدار داده بود: “باید حواستان باشد که السینا چیزهای خوب زندگی را دوست دارد و سلیقه های گران قیمتی دارد.”

علاوه بر این، او دریغ نکرد که به او توصیه کند “چشم هایش را کاملا باز نگه دارد و همچنین کیف پول خود را”. تسوتکوف تا آنجا پیش رفت که ادعا کرد “خیرووا در 11 سال زندگی مشترک بیش از 10 میلیون یورو برای لباس و کیف دستی خرج کرده است”.

با گذشت زمان، به نظر می رسد این سخنان بر کروز که در نهایت تصمیم به پایان دادن به رابطه خود با مدل روسی گرفت، تاثیر خود را گذاشته است. اکنون رسانه صفحه ششم ادعا می کند که دلیل آن اجتناب از مشکلات با همسر سابقش بوده است.

تام کروز در کارش حواس پرتی نمی خواهد

یکی از اعضای تیم مورد اعتماد این بازیگر به رسانه های مذکور اطمینان داده است که دلایل جدایی او ارتباط چندانی با درک او از خیرووا ندارد و بیشتر به کل زمینه پیرامون این زوج پس از صحبت های همسر سابقش مربوط می شود.

یکی از منابع نزدیک به کروز که در فیلم ماموریت غیرممکن نقش اتان هانت را بازی می‌ کند، توضیح می‌ دهد: «کروز در حال فیلم‌ برداری است و او نمی‌ تواند در حال فیلم‌ برداری یک فیلم باشد و شوهر سابقش را هر بار که در مطبوعات به او اشاره می‌ شود چیزهایی بگوید».

در بیانیه بعدی خود او حتی مستقیم تر است و روشن می کند که دلیل اصلی جدایی او از مدل روسی چه بوده است. او می‌گوید: «آنها فقط نمی‌خواستند با شوهر سابق که هر چند هفته یک بار چیز بدی می‌ گفت، برخورد کنند.

کروز فقط به بازیگری چشم دوخته است و این تنها راهی است که او توانسته سال ها در اوج بماند.