رنگ موی پاییزی معمولاً از پالت فصل پیروی می کند: کارامل گرم، اسپرسوی دودی، مس پر جنب و جوش. در حالی که احتمالاً این سایه‌ ها همیشه در پاییز باقی می‌ مانند، ترند های رنگ موی پاییز 2023 کمی تغییر می‌ کنند و همه اینها به خاطر یک عروسک بسیار محبوب و فوق‌ العاده است.

بله، با وجود اینکه تابستان را پشت سر می گذاریم، بلوند جایی نمی رود. باربیکور در این فصل به تسلط خود بر دنیای زیبایی ادامه خواهد داد، به ویژه بلوند روشن و کرم رنگ پریده او. رنگ‌ ها شاهد افزایش شدید درخواست‌ ها برای رنگ مارگوت رابی هستند، اما همچنین در حال آزمایش با بسیاری از جنبه‌ ها و رنگ‌ های سایه مشخص باربی هستند. در زیر، بزرگترین ترند های رنگ موی پاییزی را بررسی کنید تا الهام بخش رنگ موی جدید شما باشد.

بلوند باربی

بسیاری از بلوند ها در پاییز میل به تیره‌ تر شدن دارند، شاید با نور کم یا پایه گرم‌ تر. امسال اینطور نیست! بلوند ها تا حدودی به دلیل فیلم موفق باربی در حال افزایش هستند.

اما یک بلوند زیبا برای همه نوع مو عالی به نظر می‌رسد. ترفند این است سایه‌ های مناسبی از بلوند را انتخاب کنید که با رنگ طبیعی پوست شما سازگار باشد. از آنجایی که رنگ‌ های بلوند بسیار زیاد است درست مانند سایه‌ های صورتی در دنیای باربی اما نگهداری را فراموش نکنید! موهای بلوند، به ویژه پلاتین باربی، نیاز به تمدید رنگ و تقویت‌ کننده دارند.

بروند کره‌ ای

اگر بلوند باربیکور واقعاً حال و هوای شما نیست، اما می‌ خواهید درخشان بمانید. بروند کره‌ ای کلاسیک با پایه قهوه‌ ای و هایلایت‌ های گرمتر ترکیبی به زیبایی لوکس آرام متمایل هستند و با ابعاد بسیار طبیعی به نظر می‌ رسند می تواند گزینه مناسب شما باشد. ظاهر گرم‌ تر اما ترکیبی تقریباً برای همه رنگ‌ های پوست.

بروند زنجبیلی

بروند زنجبیلی تقریباً برای هر کسی کار می‌ کند، زیرا دارای رنگ‌ های خنثی است. چشم‌ های سبز و آبی می‌ توانند در انتهای روشن‌ تر هر چیزی که رنگ مایل به قرمز است قرار بگیرد، اما برای چشم‌ های تیره‌ تر بیشتر در انتهای طیف سبزه بمانید. از رنگ پایه قهوه‌ ای خنثی با هایلایت‌ های براند با رنگ مسی استفاده کنید که بسیار  حال و هوای گرم را منعکس می‌ کنند.

پاپ های رنگی

ایده اضافه کردن رنگ مد به رنگ طبیعی شخصی دوست داشتنی است. این یک راه عالی برای آغشته کردن انگشت پا به رنگ های مد و آزمایش با رنگ های پاستلی و جواهری است. زمرد و سایه های آبی اشباع شده روی رنگ موهای تیره و عمیق است. نارنگی و مرجان برای مو قرمز؛ سایه های یاس بنفش، اسطوخودوس و گیلاس برای مو بور؛ و صورتی باربی برای هر رنگ مویی.

مس جواهر

این راهی برای رنگ‌ های قرمز و مسی است. مس جواهر به جای رنگ مسی روشن یا قرمز، کم‌ رنگ‌ تر و ظریف‌ تر است. حفظ رنگ قرمز ممکن است دشوار باشد، اما از آنجایی که مس جواهر با رنگ کمتری اشباع شده است برای براق نگه داشتن رنگ، از یک شستشوی حالت دهنده و نرم‌ کننده محافظ رنگ در خانه استفاده کنید.