تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
کد خبر : 3604

10 رنگ مو جدید و شیک که ترند سال 2023 هستند

10 رنگ مو جدید و شیک که ترند سال 2023 هستند

ترندهای رنگ مو که همیشه به آنها اهمیت می دهیم و هر از گاهی منتظر آن هستیم، اهمیت بیشتری دارند . زیرا باید به کل ظاهر خود اهمیت دهید، از موهایتان که شامل مدل مو و رنگ می شود تا لباسی که می پوشید چه روی بدن یا روی پاهایتان باشد. . هر سال، ما

ترندهای رنگ مو که همیشه به آنها اهمیت می دهیم و هر از گاهی منتظر آن هستیم، اهمیت بیشتری دارند . زیرا باید به کل ظاهر خود اهمیت دهید، از موهایتان که شامل مدل مو و رنگ می شود تا لباسی که می پوشید چه روی بدن یا روی پاهایتان باشد. . هر سال، ما چیز جدیدی در مورد رنگ های مو و روند آنها پیدا می کنیم.

برخی از رنگ‌هایی که در سال گذشته رایج بودند، هنوز در این سال مورد استفاده قرار می‌گیرند، در حالی که برخی دیگر ما را به جای گذاشتند تا با رنگ‌های جدید دیگری جایگزین شوند تا شما را در سال جدید منحصر به فرد و شیک نشان دهند. فراموش نکنید که امکان ندارد همه رنگ ها مناسب شما باشند و لزومی ندارد رنگی که دوست دارید مناسب شما باشد، بنابراین باید همه آنها را بررسی کنید تا تصمیم بگیرید کدام یک برای شما مناسب تر است.

10 رنگ موی برتر امسال را به شما معرفی می کنیم

1. رنگ موی امبره

این یکی از داغ ترین ترندهای رنگ مو های ترند بوده و هست که برای موهای شما توصیه می شود. به شما این امکان را می دهد که موهایی شیک داشته باشید و به جای اینکه موهای خود را فقط یک رنگ و سایه بزنید که ممکن است برای شما خسته کننده باشد، از رنگی که دوست دارید در سایه های مختلف استفاده کنید.

2. بلوند قهوه ای

معمولاً به نام «بروند» شناخته می‌شود، زیرا سایه آن بین قهوه‌ای یا سبزه و بلوند است و این رنگ یکی از پرطرفدارترین رنگ‌های امسال خواهد بود.

3. رنگ مو بلوند پلاتین

کسانی که موهای بلوند دارند می توانند با امتحان رنگ پلاتین موهای خود را به رنگ آن روشن تر کنند. رنگ پلاتین موها را روشن و از نظر رنگ به سفید نزدیکتر می کند. پلاتین را می توان هم برای موهای بلند و هم برای موهای کوتاه استفاده کرد، اما ممکن است برای کسانی که موهای کوتاه دارند جذاب تر و زیباتر به نظر برسد. مشکل این رنگ جدید این است که برای همه رنگ پوست ها مناسب نیست.

4. بالایاژ

برای هر کسی بدون در نظر گرفتن رنگ مو مناسب است اما زمانی که برای کسانی که موهای بلوند دارند از آن استفاده کنند زیباتر می شود.

5. موهای قرمز

سایه خاصی قرار نیست برای امسال استفاده شود زیرا می توانید هر سایه ای را انتخاب کنید که بین رزگلد و قرمز تیره قرار می گیرد و برای رنگ پوست شما مناسب تر است.

6. سایه کوکو

سعی کنید موهایتان را به رنگ کوکو رنگ کنید و آن را با پایه ماهاگونی ترکیب کنید تا بدون توجه به رنگ پوستتان، موهایتان جذاب شود.

7. رنگ روشن

آن‌ها در سال‌های قبل جزو داغ‌ترین رنگ‌ها بودند و دوباره بازگشتند تا جزو جدیدترین ترندهای امسال باشند.

8. رنگ قهوه ای تیره

رنگ قهوه ای تیره نمی تواند به عنوان یکی از بهترین رنگ ها از بین برود حتی اگر رنگ های جدید دیگری برای رنگ کردن موهای ما وجود داشته باشد.

9. رنگ موی کاراملی

رنگ کردن موهایتان با رنگ کاراملی روشن در جلو به شما کمک می کند تا چهره خود را فریم کنید.

10. رنگ دیپ

پیروی از این روند محدود به سن یا جنسیت خاصی نیست. به عنوان رنگ مو برای مردان، زنان و نوجوانان مناسب است. رنگ موی Dip-Dye به این معنی است که انتهای مو به رنگی آغشته می شود که شما بدون رنگ کردن بقیه موهای خود انتخاب می کنید.

برچسب ها :

ناموجود