تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
کد خبر : 9504

تراویس کلس و تیلور سوئیفت دست در دست هم دیده شدند

تراویس کلس و تیلور سوئیفت دست در دست هم دیده شدند

تراویس کلس و تیلور سوئیفت، نماد پاپ، پس از نمایش‌ های غافلگیر کننده در خیابان‌ های نیویورک، دست در دست یکدیگر دیده شدند. کلس، 34 ساله، مدت کوتاهی پس از بردن دومین سوپر بول خود، میزبان SNL بود، اما این بار فقط نقش کوچکی ایفا کرد و در یک طرح در مورد NFL شوخی کرد.

تراویس کلس و تیلور سوئیفت، نماد پاپ، پس از نمایش‌ های غافلگیر کننده در خیابان‌ های نیویورک، دست در دست یکدیگر دیده شدند.

کلس، 34 ساله، مدت کوتاهی پس از بردن دومین سوپر بول خود، میزبان SNL بود، اما این بار فقط نقش کوچکی ایفا کرد و در یک طرح در مورد NFL شوخی کرد. پس از آن، از سوئیفت با یک وعده غذایی در یک رستوران خوب در شهر پذیرایی کرد.

سوئیفت، 33 ساله، مهمان موسیقی آیس اسپایس را معرفی کرد، که در واقع شایعه شده است که با مجری شب، پیت دیویدسون، قرار ملاقات خواهد گذاشت.

پس از نمایش، این زوج در حالی که در یک قرار شام در نیویورک بودند، با همان لباس‌های ظاهری SNL خود عکس گرفتند و فصل دیگری به عشق آنها اضافه شد.

سوئیفت در پنج شنبه شب فوتبال در حالی که چیفز دنور برونکوس را در استادیوم اروهد شکست داد، شرکت کرد. او اخیراً در سه بازی NFL شرکت کرده است تا کلس را تشویق کند، کسی که برای اولین بار وقتی سوئیفت به کنسرتش رفت، درخواست او را رد کرد.

دستبند دوستی با شماره او ممکن است بار اول جواب نداده باشد، اما دست در دست گرفتن آنها اولین محبت عمومی آنهاست، بنابراین صبر و شکیبایی سخت نتیجه داد.

برچسب ها :

ناموجود