تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
کد خبر : 6610

تام کروز علاقه مند به احیای عشق خود با سوفیا ورگارا است

تام کروز علاقه مند به احیای عشق خود با سوفیا ورگارا است

بر اساس گزارش ها، تام کروز، ستاره هالی وورد، پس از جدایی او از جو مانگانیلو، علاقه مند به احیای عشق خود با سوفیا ورگارا است. این دو ستاره برای مدت کوتاهی در سال 2005 با هم بودند، اما کروز در نهایت تصمیم گرفت تا با کیتی هولمز رابطه برقرار کند و هر گونه ارتباط

بر اساس گزارش ها، تام کروز، ستاره هالی وورد، پس از جدایی او از جو مانگانیلو، علاقه مند به احیای عشق خود با سوفیا ورگارا است.

این دو ستاره برای مدت کوتاهی در سال 2005 با هم بودند، اما کروز در نهایت تصمیم گرفت تا با کیتی هولمز رابطه برقرار کند و هر گونه ارتباط با ورگارا را قطع کند.

به گفته یک منبع، کروز همیشه از این تصمیم پشیمان بوده و اکنون امیدوار است که ورگارا را برگرداند. منبعی به مجله هیت گفته است : «آنها قبلاً چنین سابقه ای دارند، حتی اگر بیشتر از یک عاشقانه تمام عیار باشد.

«آنها زمان خاصی را با هم در جشن گرفتن در هالیوود هیلز گذراندند و خوش و بش کردند.

“صوفیا در آن زمان واقعاً سیگنال نمی داد که او چیزی دراز مدت می خواهد، بنابراین به شیوه ای کاملاً دوستانه از بین رفت و آنها دوستان خوب باقی ماندند.”

چه اشتباهی در سال 2005 رخ داد؟

وقتی ورگارا نگران شد که ممکن است کروز از او بخواهد به ساینتولوژی تبدیل شود، این رابطه از بین رفت. اندرو مورتون در بیوگرافی غیر مجاز کروز نوشت: “به زودی مشخص شد که او برای بزرگترین نقش زندگی اش خانم تام کروز” تست شده است.

واضح بود که اگر او در این نقش شرکت می کرد، باید ایمان کاتولیک خود را کنار بگذارد و به ساینتولوژی روی آورد.

یکی از دوستانش به مورتون گفت: “او اساساً از ساینتولوژی وحشت داشت، او صادقانه معتقد بود که اگر به آن ملحق شود توسط خدا ضربه می خورد و در جهنم می سوزد.”

کروز از آن زمان به بعد با نیکول کیدمن و کیتی هلمز ازدواج کرد، اما با ورگارا دوست باقی ماند. ورگارا اخیراً جدایی خود از جو مانگانیلو را اعلام کرده است، اما در مورد این گزارش ها اظهار نظری نکرده است، هرچند که از زمان طلاقش با چند مرد مختلف دیده شده است.

باید دید که آیا کروز می تواند ورگارا را پس بگیرد یا خیر، اما واضح است که او علاقه مند به تلاش است.

برچسب ها :

ناموجود