تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
کد خبر : 5832

تابستان داغ شکیرا ادامه دارد! در ویمبلدون چه خبر است؟

تابستان داغ شکیرا ادامه دارد! در ویمبلدون چه خبر است؟

شکیرا در حال لذت بردن از تابستان خود در انگلستان است! سوپراستار کلمبیایی در تمام هفته با فعالیت های سرگرم کننده، دوستی های مردانه و موسیقی جدید خبرساز شده است. دیشب او با دوستانش در ویمبلدون، در لندن، یکی از معتبرترین و تاریخی ترین تورنمنت های تنیس روی سکوها بود. شکیرا و دوستانش در حالی

شکیرا در حال لذت بردن از تابستان خود در انگلستان است! سوپراستار کلمبیایی در تمام هفته با فعالیت های سرگرم کننده، دوستی های مردانه و موسیقی جدید خبرساز شده است.

دیشب او با دوستانش در ویمبلدون، در لندن، یکی از معتبرترین و تاریخی ترین تورنمنت های تنیس روی سکوها بود. شکیرا و دوستانش در حالی که کارلوس آلکاراز اسپانیایی را در زمین مرکزی کورت دانیل مدودف را شکست داد، درحال لبخند زدن و شادمانی بود.

باید منتظر ماند و دید که آیا شکیرا تا روز یکشنبه برای فینال در لندن می‌ماند، جایی که آلکاراز با نواک جوکوویچ ستاره تنیس صرب روبرو می‌شود.

خواننده «واکا واکا» که گفته بود رویای او ساخت مدارس بیشتر است، با عینک‌های ماکسی با فریم آبی آماده و شیک به نظر می‌رسید. پنج شنبه شب، شکیرا یکی از ستاره هایی بود که در مهمانی یک مجله مد در آتشگاه چیلترن، هتلی منحصر به فرد در لندن شرکت کرد.

شکیرا از زمان خود بهترین استفاده را کرده است و شب قبل از شام با جیمی باتلر بازیکن NBA از اوقات خود لذت می برد.

به گزارش دیلی میل، آنها به طور جداگانه و با فاصله چند دقیقه به رستوران نویکوف رسیدند. حدود ساعت 10 شب وارد شدند. و ساعت 13:30 حرکت کرد. ترک محل با ماشین های مختلف.

یک منبع اخیراً به Us Weekly گفته است که رابطه آنها بسیار جدید است، اما آنها چند بار بیرون رفته اند. یک منبع گفت: هنوز زود است که بگوییم آیا پتانسیل بلندمدت وجود دارد یا خیر.

این خودی اضافه کرد که فاصله سنی 13 ساله شکیرا 46 ساله را “آزار نمی دهد”

شکیرا همچنین روی موسیقی جدیدی کار کرده است و اخیراً با تهیه کنندگان الکساندر کاستیو و رافی دافی در استودیو حضور داشته است.

برچسب ها :

ناموجود