تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۱۵
کد خبر : 8308

بوسه پرشور کایلی جنر و تیموتی شالامی خبرساز شد

بوسه پرشور کایلی جنر و تیموتی شالامی خبرساز شد

کایلی جنر و تیموتی شالامی پس از اینکه در چند ماه گذشته رابطه خود را خصوصی نگه داشته اند، در حال انتشار عمومی آن هستند. این زوج مشهور مطمئناً راحت‌ تر عشق و علاقه خود را به یکدیگر نشان می‌ دهند، آخرین مورد در کنسرت پر ستاره بیانسه در 4 سپتامبر، پس از شایعات در

کایلی جنر و تیموتی شالامی پس از اینکه در چند ماه گذشته رابطه خود را خصوصی نگه داشته اند، در حال انتشار عمومی آن هستند. این زوج مشهور مطمئناً راحت‌ تر عشق و علاقه خود را به یکدیگر نشان می‌ دهند، آخرین مورد در کنسرت پر ستاره بیانسه در 4 سپتامبر، پس از شایعات در مورد رابطه آنها، طرفداران را غافلگیر کرد.

این بار این زوج هنگام حضور در مسابقات آزاد آمریکا یو اس اوپن، با پوشیدن لباس‌ های کاملا مشکی و توجه زیادی به مسابقه، از لحظه‌ای عاشقانه لذت بردند. این سومین قرار عمومی کایلی و تیموتی است، زیرا آنها در هفته مد نیویورک با هم دیده شدند.

این لحظه منتشر شده توسط حساب رسمی یو اس اوپن در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد که نشان می دهد این دو سلبریتی در کنار هم نشسته اند و همدیگر را می بوسند. یک نفر نظر داد: «کایلی می‌ داند چه کار می‌ کند و من خوشحالم»، در حالی که شخص دیگری نوشت: «آنها هم خیلی مناسب به نظر می‌ رسند!»

این زوج اولین بار در آوریل با هم در نمایش ژان پل گوتیه به عنوان بخشی از هفته مد پاریس دیده شدند، با هم مرتبط شدند. یک منبع نزدیک به این جفت به مردم فاش کرد که آنها در روابط خود قوی عمل کرده اند، خوش می گذرانند و اوقات خوبی را با هم سپری می کنند.

«آنها در جمع دوستان، و زمانی که با هم هستند خوش می گذرانند، اما آنقدرها هم جدی نیست. کایلی در حال خوش گذرانی است و اگر چه او آماده است ببیند همه چیز به کجا می رود، اما آنها در یک رابطه متعهد نیستند همه چیز خیلی عادی است.

کایلی و تیموتی الان شش ماه است که یکدیگر را می بینند. تیموتی کایلی را خوشحال می کند. او زندگی خود را دارد و می‌ داند که کایلی باید فرزندانش را در اولویت قرار دهد.

برچسب ها :

ناموجود