تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
کد خبر : 11407

بلا حدید به عنوان ملکه استایل خیابانی با ظاهری جذاب بازگشت

بلا حدید به عنوان ملکه استایل خیابانی با ظاهری جذاب بازگشت

بلا حدید این سوپر مدل پس از وقفه بسیار و توجه به سلامتی خود، به نقش خود به عنوان ملکه استایل خیابانی بازگشت و در شهر نیویورک دیده شد. او در 13 دسامبر با یک کت کلاسیک، یک کیف بزرگ بافته شده، یک یقه اسکی و عینک آفتابی به خیابان ها آمد. با این حال،

بلا حدید این سوپر مدل پس از وقفه بسیار و توجه به سلامتی خود، به نقش خود به عنوان ملکه استایل خیابانی بازگشت و در شهر نیویورک دیده شد.

او در 13 دسامبر با یک کت کلاسیک، یک کیف بزرگ بافته شده، یک یقه اسکی و عینک آفتابی به خیابان ها آمد. با این حال، این آخرین حضور او در 17 دسامبر با دوون لی کارلسون بود که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این عکس‌ ها تا حدودی به لطف لباس حدید در توییتر تسلط پیدا کرده‌ اند، تا حدی به این دلیل که این اولین مشاهده عمومی او در چند ماه اخیر است، و شاید در چشمان شیفته زیبایی پسند ها، به دلیل موهای تیره‌ تر و جدید او.

در حین خرید در محله ایست ویلیج نیویورک با کارلسون، حدید با یک ست بافتنی زیبا از فرنکیس بیکینی دیده شد. این ست که اکنون منبع الهام استایل خیابانی این سوپر مدل است، یک مینی لباس کشباف خاکستری را روی شلوار گشاد همسان قرار داده است. او با یک ژاکت، عینک آفتابی و چکمه مشکی استایل خود را کامل کرده بود. البته او در این فرآیند رنگ موی جدید خود را نیز معرفی کرد.

رنگی که چند درجه تیره‌ تر از رنگ قهوه‌ ای طبیعی‌ تری است که یک هفته پیش با آن دیده شد و تقریباً غیرممکن است براق باشد. همه این ها به دلیل رنگ و درخشش عمیق آن چیزی است که ما آن را رنگ اسپرسو براق می نامیم. رنگ به اندازه کافی تیره نیست که سیاه باشد، اما فقط یک یا دو سایه با آن فاصله دارد. همچنین هیچ‌یک از رشته‌ ها و رگه‌ های روشن‌ تری را که قبلاً داشته، را در حال حاضر نداشت و فقط قهوه‌ ای تیره از ریشه تا انتها، که آن را مستقیماً در قسمت میانی پین کرد.

ظاهر او با ناخن های کاملاً مانیکور شده و آرایش طبیعی تکمیل شده بود. ناخن هایش کوتاه و طبیعی شکل با لاک شیری بود. برای آرایش، او پوستی فوق العاده درخشان و لب های براق داشت.

برچسب ها :

ناموجود