اسکارلت استالونه اولین حضور خود را در هفته مد نیویورک انجام می دهد در حالی که خانواده اش او را تشویق می کنند! کوچک ترین دختر سیلوستر استالونه و جنیفر فلاوین برای اولین بار در نمایشگاه تامی هیلفیگر جمعه شب در ایستگاه گرند سنترال شهر نیویورک، با خوشحالی والدین و خواهرانش که برای نشان دادن حمایت خود در این رویداد حاضر شدند، برای نمایش به روی فرش قرمز آمد.

اسکارلت، 21 ساله، در حالی که با یک پالتوی تیره روی یک ژاکت راه راه با دامن چین دار به روی فرش قرمز می رفت، خونسرد و جمع و جور به نظر می رسید. ظاهر او با یک تامی هیلفیگر باقالی راه راه و چکمه‌ هایی با طرح پایتون پوشیده و تکمیل شده بود.

راه رفتن او پس از نمایش توسط استالونه 77 ساله ستایش شد. او در حالی که عکس‌ هایی را که از دخترش روی فرش قرمز گرفته بود، به شبکه مد گفت: «چه می‌ توانم به شما بگویم، من یک پدر بسیار مغرور هستم»

او تنها کسی نبود که تحت تأثیر قرار گرفت. خواهران بزرگتر اسکارلت، سوفیا و سیستین، هر کدام ویدیو های خود را از انجام این شاهکار اسکارلت در استوری اینستاگرام مربوطه خود منتشر کردند.

اوایل شب، خواهران در کنار مادرشان روی فرش قرمز این مراسم عکس گرفتند. سوفیا یک ژاکت آبی تیره با شلوار سفید و یک کیف شانه ای برنزه داشت، در حالی که سوفیا یک تاپ سفید و شلوار جین گشاد زیر یک کت مشکی بلند به تن داشت.

در مورد فلاوین 55 ساله، او یک بلوز راه راه آبی و سفید با شلوار مشکی و یک کت بلند بژ با کفش های پاشنه بلند مشابه پوشیده بود.

اسکارلت که راه مدلینگ خواهر سیستین را دنبال می‌ کند، پستی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که از هیلفیگر به خاطر فرصتی که برای حضور در برنامه‌ اش به دست آورد تشکر کرد و چند عکس از پشت صحنه از آماده شدن او برای فرش قرمز نیز درج کرد.