تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
کد خبر : 12515

برد پیت با ظاهری شیک و تمام مشکی به زیبایی ظاهر شد

برد پیت با ظاهری شیک و تمام مشکی به زیبایی ظاهر شد

برد پیت هنگام حضور در اولین نمایش باب مارلی: یک عشق در 6 فوریه در لس آنجلس ، یک استایل سر تا پا مشکی شیک را به نمایش گذاشت. ، پیراهن مشکی و شلوار مشکی در حالی که او در کنار پسر فقید باب مارلی، زیگی مارلی و کینگزلی بن آدیر، که در این فیلم

برد پیت هنگام حضور در اولین نمایش باب مارلی: یک عشق در 6 فوریه در لس آنجلس ، یک استایل سر تا پا مشکی شیک را به نمایش گذاشت. ، پیراهن مشکی و شلوار مشکی در حالی که او در کنار پسر فقید باب مارلی، زیگی مارلی و کینگزلی بن آدیر، که در این فیلم نقش افسانه رگی را بازی می کند، ژست گرفته است. زیگی با یک کت و شلوار قهوه ای رنگ و یک کلاه قلاب بافی مشابه به نظر خوش تیپ به نظر می رسید و کینگزلی برای این مراسم با کت و شلوار تک رنگ مشکی خوش تیپ به نظر می رسید.

نگاه محافظه کارانه برد با برخی از جدیدترین ظاهر های او است.

برد در مصاحبه ای با Esquire در سال 2021، به این موضوع پرداخت که سن در سال های اخیر بر سبک او تأثیر گذاشته است. او این به مجله گفت: «پیر تر می‌ شوی، بد اخلاق‌ تر می‌ شوی و راحتی مهم‌تر می‌ شود. “من فکر می کنم به همین سادگی است.”

برای توضیح، او گفت: “اگر من سبکی دارم، آن سبک نیست.” و وقتی به آن می رسد، او ادعا می کند که “سادگی” را ترجیح می دهد. او گفت: “من تک رنگ را دوست دارم.” “من سادگی را دوست دارم. من جزئیات در دوخت را دوست دارم، احساسی که دارد. در هر صورت، این تنها عصای پیشگویی من است.»

او در حالی که می‌ گوید انتخاب‌ های مد او «به‌ واسطه راحتی هدایت می‌ شود»، افزود: «من حس دوربین Lecia یا حس یک ساعت را دوست دارم. من نمی خواهم خود نما به نظر برسم، اما اگر نزدیک شوید، متوجه می شوید. من احساس آستر را دوست دارم. این جزئیات است که برای من مهم است.”

برچسب ها :

ناموجود