تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۴۰
کد خبر : 7621

بانی بد ویدیوی تعطیلات جدیدی را با کندال جنر به اشتراک می گذارد

بانی بد ویدیوی تعطیلات جدیدی را با کندال جنر به اشتراک می گذارد

بانی بد و کندال جنر قطعا از تعطیلات جدید خود لذت می برند. این خواننده پورتوریکویی برخی از بهترین لحظات قرار اخیر خود را مستند کرد، از جمله یکی از آن ها با مدل، در حالی که آنها با هم به ماجراجویی رفتند. بانی بد پس از انتشار یک سری عکس داغ در استوری اینستاگرام

بانی بد و کندال جنر قطعا از تعطیلات جدید خود لذت می برند. این خواننده پورتوریکویی برخی از بهترین لحظات قرار اخیر خود را مستند کرد، از جمله یکی از آن ها با مدل، در حالی که آنها با هم به ماجراجویی رفتند.

بانی بد پس از انتشار یک سری عکس داغ در استوری اینستاگرام طرفداران را هیجان زده کرد. بانی بد عضله دو سر بازوی خود را در یک سلفی در باشگاه به نمایش گذاشت، در حالی که چیزی جز یک شلوار ورزشی و کلاه زرد به تن نداشت. با این حال، این یکی از سلفی های آینه ای او بود که همه توجه را به خود جلب کرد، زیرا او بعد از دوش گرفتن ژست گرفته است.

کندال و بانی همچنین لحظاتی را به گشت و گذار در اطراف اختصاص دادند و بانی بد ویدیویی را به اشتراک گذاشت که مناظر و لحظه ای خنده دار با کندال را نشان می دهد. در حالی که کندال یک سنجاب را تعقیب می کند، صدای هنرمند شنیده می شود که می گوید: «مامانی مراقب باش».

این زوج همچنان رابطه خود را خصوصی نگه می دارند. با این حال، آن‌ ها قطعاً راحت‌ تر به اشتراک گذاشتن اجمالی از زمان با هم هستند. آنها اخیراً در کنسرت دریک در لس آنجلس دیده شدند و خواهر کندال، کیم کارداشیان نیز به آنها پیوست.

و در حالی که بسیاری از طرفداران این خواننده فکر می کردند که عاشقانه آنها کوتاه خواهد بود، به نظر می رسد آنها آماده هستند تا زودتر از آنچه ما انتظار داشتیم اولین حضور خود را در فرش قرمز انجام دهند.

برچسب ها :

ناموجود