تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 6885

7 ایده مانیکور شگفت انگیز و شیک که باید امتحان کنید

7 ایده مانیکور شگفت انگیز و شیک که باید امتحان کنید

برخی از لمس‌ های زیبایی فوراً ظاهر را جذاب‌ تر می‌ کنند. رژ لب قرمز، بال ظریف خط چشم، رنگ برنزی. و ما رسماً در حال اضافه کردن این ناخن های زیبا به لیست هستیم. فرقی نمی‌ کند چند رنگ با موقعیت استراتژیک را به یک مانیکور فرانسوی کلاسیک اضافه کنید یا تمام ناخن‌ های

برخی از لمس‌ های زیبایی فوراً ظاهر را جذاب‌ تر می‌ کنند. رژ لب قرمز، بال ظریف خط چشم، رنگ برنزی. و ما رسماً در حال اضافه کردن این ناخن های زیبا به لیست هستیم. فرقی نمی‌ کند چند رنگ با موقعیت استراتژیک را به یک مانیکور فرانسوی کلاسیک اضافه کنید یا تمام ناخن‌ های خود را در رنگ طلایی بپیچید نتیجه قطعا زیبا خواهد بود.

ایده های زیبا و شیک طراحی ناخن را مرور کنید

 مانیکور مینیمالیستی


برای مانیکور مینیمالیستی، سعی کنید ظاهر ناخن های خود را با رنگ های ملایم رنگ کنید.

ناخن های پلنگی


چرا وقتی می توانید سه روند را انتخاب کنید، فقط یک روند را انتخاب کنید؟ این مانیکور دارای طرح پلنگی روی پایه سفید شیری است و خطوط رنگارنگ.

ناخن های پاستلی


وقتی برای اولین بار این مانیکور را دیدیم، بلافاصله به یک نقاشی آبرنگ پاستلی فکر کردیم. با سایه‌ های ظریف بنفش و صورتی با ظاهری ظریف، بهترین هنر ناخن ملایم است.

کوتاه و شیک


یکی از بهترین چیزها در مورد هنر ناخن در این طرح برای به نمایش گذاشتن این است که ناخن ها نیاز به طول های چشمگیر ندارند.

رزهای ظریف


رزهای ظریف معمولاً برای برجسته کردن مانیکور به کار می‌ رود، اما چه کسی می‌ گوید که نمی‌ توانید رزها را با رنگ طلایی انجام دهید؟

مانیکور راه راه


این مانیکور راه راه که نقره ای درخشان را نیز در خود جای داده است برای داشتن بافتی نرم تر و حسی آینده نگرانه از ظاهری عالی پیروی می کند.

ناخن هوی متال


ترکیبی از رنگ برنز و مس را در این ایده زیبا ببینید پایه شفاف تقریباً به نظر می رسد که به این مانیکور جذابیت بیشتری می دهد.

برچسب ها :

ناموجود