تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۲۷
کد خبر : 7490

10 ایده طراحی ناخن که دستان شما را لوکس نشان می دهد

10 ایده طراحی ناخن که دستان شما را لوکس نشان می دهد

راه‌ های زیادی برای نشان دادن عشق به برند های مد مورد علاقه‌ مان وجود دارد. می‌ توانیم لباس‌ های آن‌ ها را به تن کنیم، اکسسوری آن‌ ها را در استایل خود داشته باشیم، یا حتی آرم‌ هایشان را در مانیکور خود بگنجانیم (بله، درست خواندید). ناخن‌های لوگو به یک طراحی ناخن شیک تبدیل

راه‌ های زیادی برای نشان دادن عشق به برند های مد مورد علاقه‌ مان وجود دارد. می‌ توانیم لباس‌ های آن‌ ها را به تن کنیم، اکسسوری آن‌ ها را در استایل خود داشته باشیم، یا حتی آرم‌ هایشان را در مانیکور خود بگنجانیم (بله، درست خواندید). ناخن‌های لوگو به یک طراحی ناخن شیک تبدیل شده‌ اند و راهی برای به رخ کشیدن طراحان مورد علاقه‌ تان در نوک انگشتانتان را ارائه می‌ دهند. ما 10 نمونه از ناخن های لوگو دار را گردآوری کرده ایم که ارزش امتحان کردن ​​دارند.

ایده های جذاب را مرور کنید

1. پاستیل پرادا

یک مانیکور ناهماهنگ همیشه ظاهری فوق العاده زیبا ایجاد می کند. رنگ‌های صورتی و آبی پاستلی تضاد کاملی در برابر لوگوی مشکی پرادا دارند.

2. شانل کلاسیک

این طرح کاملاً لوگوی سفید فرشته شانل را روی تخت ناخن پخش می کند. برای دستیابی به این ظاهر، رنگ سفید به عنوان پایه استفاده کنید.

3. لایت لوئیس

مانیکور صورتی و سبز ترکیب رنگی برنده است. لوگوی لویی ویتون در هر انگشت حلقه، لمس جالب دیگری را اضافه می کند.

4. کوکت شانل

لوگوی شانل به خودی خود شیک است، اما عناصر گلدار، لمس ظریف دیگری را اضافه می کنند. می توان از آن برای ایجاد طرح های شیک گل استفاده کرد.

5. شانل پر رنگ

ناخن های فرانسوی مشکی بسیار ظریف هستند. لوگوی شانل را به ترکیب اضافه کنید و ظاهر ناخن فوق العاده پیچیده ای خواهید داشت.

6. نئون لویی ویتون

اگر به ناخن‌ های نئون و پر جنب و جوش علاقه‌ مند هستید، این ظاهر به بهترین شکل ممکن است. پایه سفید کاملاً به عنوان بوم عالی برای نشان های جسورانه لویی ویتون عمل می کند.

7. کوتور شاداب فرانسوی

شما هرگز نمی توانید با یک مانیکور فرانسوی به شکل بلند اشتباه کنید. با این حال، لوگوی فونت کوتور شاداب این طراحی را بیشتر ارتقا می دهد.

8. پرادای عالی

مانیکور فرانسوی سفید کلاسیک شیک و بی نظیر است. با این حال، لوگوی پیچیده پرادا که بر روی ناخن ها نقش بسته است، جلوه ای به ظاهر سنتی می دهد.

9. جواهری و سیاه

کوتور شاداب به خاطر پوشاک و اکسسوری های خیره کننده اش شناخته شده است. این مانیکور با لوگوی جواهری بر روی هر انگشت حلقه، به دستان شما زیبایی می بخشد.

10. شانل مینیمالیستی

لوگوی شانل بسیار مینیمالیستی است، اما این ظاهر ناخن حالتی حداکثری به آن می‌ دهد. یک دست نشان را در میان رنگ‌ های نئون قرار داده است، در حالی که دست دیگر دارای طرح شطرنجی شانل است.

برچسب ها :

ناموجود