تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
کد خبر : 6758

7 ایده طراحی ناخن شگفت انگیز برای تابستان 1402

7 ایده طراحی ناخن شگفت انگیز برای تابستان 1402

آیا می توانید باور کنید که آخرین ماه کامل تابستان در حال حاضر در راه است؟ از آنجایی که به نظر می‌ رسد هر سال سریع‌ تر از گذشته می‌ گذرد، همه دوست دارند راه‌ هایی برای تثبیت خود در لحظه حال پیدا کنند. به عنوان دوستداران زیبایی که هستید، یکی از راه هایی که

آیا می توانید باور کنید که آخرین ماه کامل تابستان در حال حاضر در راه است؟ از آنجایی که به نظر می‌ رسد هر سال سریع‌ تر از گذشته می‌ گذرد، همه دوست دارند راه‌ هایی برای تثبیت خود در لحظه حال پیدا کنند. به عنوان دوستداران زیبایی که هستید، یکی از راه هایی که می شوداین کار را انجام داد، طراحی ناخن های زیبا است. به هر حال، با در آغوش گرفتن رنگ های فصل تابستان، می توانید هر بار که به دستان خود نگاه می کنید، از یک تکه کوچک از آن لذت ببرید.

ایده های جالب طراحی ناخن شیک تابستانی

ناخن های رنگین کمانی نئون


رنگ های نئون ناخن همیشه در تابستان مد هستند. با پایان یافتن فصل، سعی کنید نئون‌ های کمی آرام را انتخاب کنید، مانند نمونه‌ هایی که در این مانیکور رنگین کمانی هنوز روشن است.

ناخن صورتی دو رنگ


صورتی را دو برابر کنید، لذت را دو چندان کنید. این مانیکور فرانسوی با روکش دوگانه و معکوس ترکیبی از پولیش صورتی مرواریدی با هایلایت کوتیکول صورتی براق و داغ برای مجموعه ای است که باعث افتخار شما می شود.

ناخن گیلاس


تعداد کمی از غذاها به اندازه پای گیلاس نماد تابستان هستند. به همین دلیل، همه ما برای افزودن گیلاس به هنر ناخن خود مشتاق هستیم.

ناخن هلو آمبره


با این مانیکور آمبره، تابستان را به پاییز محو کنید. با وجود خیره کننده بودن، بازسازی این ناخن ها در واقع چندان دشوار نیست.

ناخن چرخشی

این ناخن های زیبا و شیک حال هوای بهتری را به دوستداران هنر ناخن القاء می کند.

ناخن های قرمز و نارنجی


پالت قرمز و نارنجی این مانیکور با الهام از اسپریتز ما را به فکر یک خداحافظی عاشقانه با گرم ترین فصل سال می اندازد. در همین حال، نکات بنفش جلوه ای از غروب خورشید را ارائه می دهد که تنها به جذابیت کلی می افزاید.

ناخن غروب تابستان


اگر علاقه مند به رنگ های گرم و تابستانی هستید، رنگ های صورتی و نارنجی را در نظر بگیرید. برای اینکه این کار را برای خود آسان کنید، افکت غروب آفتاب را انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید از تکنیک اسفنج دستی استفاده کنید.

برچسب ها :

ناموجود