تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۵۹
کد خبر : 6143

10 ایده طراحی ناخن زرد شگفت انگیز برای تابستان

10 ایده طراحی ناخن زرد شگفت انگیز برای تابستان

زرد یک رنگ عالی است که، حال و هوای تابستانی و بهاری آفتابی را القا می کند و بسته به طرح شما می تواند مدرن و زیبا باشد. ما ده طرح ناخن زرد را که این رنگ را با برخی از جذاب ترین ترندهای ناخن جفت می کند برای شما لیست کرده ایم. از رنگ‌های

زرد یک رنگ عالی است که، حال و هوای تابستانی و بهاری آفتابی را القا می کند و بسته به طرح شما می تواند مدرن و زیبا باشد. ما ده طرح ناخن زرد را که این رنگ را با برخی از جذاب ترین ترندهای ناخن جفت می کند برای شما لیست کرده ایم.

از رنگ‌های پاستلی کم‌ رنگ گرفته تا رنگ‌های طلایی، زرق و برق دار، طراحی ناخن و هر چیزی که بین آن‌ها وجود دارد. مطمئناً با هر شکل یا طول ناخنی عالی به نظر می‌رسند.

ایده های طراحی ناخن زرد را مرور کنید

1. قطره زرد

ناخن های قطره ای زرد فوق العاده خنک هستند. می توانید این ظاهر را با استفاده از لاک ناخن انتخابی خودتان بازسازی کنید.

2. خطوط زرد

اگر می‌خواهید ناخن‌های زرد را امتحان کنید، اما آماده نیستید، این یک مانیکور اولیه عالی است. خطوط انتزاعی زرد نئون پراکنده به اندازه کافی شعله ور می شوند.

3. صورت های خندان

به دنیا نشان دهید که چقدر خوشحال هستید با این مانیکور خندان. صورت‌های خندان زرد و ناز این ناخن‌های بادامی شکل طبیعی و قد متوسط ​​را تزئین می‌کنند.

4. تازه و گلدار

این یک برداشت تازه از مانیکور گلدار است. چهار انگشت دارای نوک غنچه های گل هستند، در حالی که انگشت حلقه با گل های مروارید تزئین شده است.

5. آفتابگردان

کودک گل درونی خود را با این ناخن های آفتابگردان هدایت کنید. گل های آفتابگردان نقاشی شده با دست، جذابیت و زرق و برق زیادی به ظاهر می بخشد.

6. هنر انتزاعی

اگر به دنبال طرحی با کیفیت هستید، این برای شما مناسب است. هر ناخن با رنگ های اصلی رنگ می شود که زرد در جلو و مرکز قرار دارد. یک طرح انتزاعی متفاوت به هر ناخن اضافه کنید تا کمی جسارت به مانیکور خود بدهید.

7. زرد نئون

اگر ناخن های بادامی شکل را ترجیح می دهید، این ناخن برای شما مناسب است. ببینید این مجموعه زرد نئون چقدر روشن و جسور است.

8. جزئیات گل

با پایه ای خنثی، نوک های فرانسوی زرد کم رنگ و جزئیات زیبای دیزی شیک و سرگرم کننده به نظر می رسند. اضافه کردن یک نقطه سفید کوچک در مرکز هر گل آن را زیباتر می کند.

9. فرانسوی معکوس

با این مانیکور فرانسوی معکوس، فقط نزدیک ترین ناحیه به کوتیکول به رنگ زرد رنگ می شود تا ظاهری منحصر به فرد و چشم نواز داشته باشد.

10. نیمه ماه های سفید

زرد و سفید ما را به یاد ابرهای پف کرده در یک روز آفتابی می اندازد. این تغییر را در مانیکور سنتی فرانسوی با استفاده از نوک های زرد آفتابی و نیمه ماه های سفید در پایه ناخن امتحان کنید.

برچسب ها :

ناموجود