تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
کد خبر : 6402

7 ایده طراحی ناخن تیفانی آبی شیک و جذاب 2023

7 ایده طراحی ناخن تیفانی آبی شیک و جذاب 2023

به دنبال الهام بخش مانیکور هستید؟ یک صفحه از کتاب هالی گولایتلی را بردارید و رنگ آبی تیفانی را انتخاب کنید. سایه نمادین فوراً قابل تشخیص است. در مورد رنگ ناخن، این یکی به طور شگفت انگیزی همه کاره است. آن را به تنهایی برای لحظاتی الهام‌ گرفته از رویای آبی بپوشید، یا آن را

به دنبال الهام بخش مانیکور هستید؟ یک صفحه از کتاب هالی گولایتلی را بردارید و رنگ آبی تیفانی را انتخاب کنید. سایه نمادین فوراً قابل تشخیص است.

در مورد رنگ ناخن، این یکی به طور شگفت انگیزی همه کاره است. آن را به تنهایی برای لحظاتی الهام‌ گرفته از رویای آبی بپوشید، یا آن را با کروم، راه‌ راه یا حتی نقوش اقیانوسی برای یک مانیکور بی‌ نظیر که بسیار شیک است، جفت کنید.

برترین طرح های ناخن تیفانی را مرور کنید

دونات لعابدار آبی تیفانی

در واقع این مانیکور همان کار سایه‌ دار زولا گانزوریگت است که برای ساختن دونات لعاب دار تیفانی بلو نمادین هیلی بیبر استفاده کرد.

ناخن های راه راه

برای برداشتی غیرمنتظره از ناخن‌های آبی تیفانی، این طرح ایده مناسبی است.

شعله های مطلق

تیفانی بلو با ناخن‌های شیک مشعل آبی. در حالی که شعله های آتش برای این مانیکور فرانسوی جذابیت بالای به آن داده است.

مانیکور پری دریایی

این ناخن های الهام گرفته از دریایی کاملا مسحور کننده هستند. برای اینکه واقعاً این ظاهر را درست کنید، یک سایه کلاسیک تیفانی آبی را به عنوان پایه خود بپوشانید، سپس یک لاک آبی براق و تکه‌ ای را بپوشانید و با یک کت رویه ست کنید.

طرح ناخن گل

این مانیکور بین گل ها و موج های آزاد، برای هوای گرم و روزهای آفتابی ساخته شده است.

هندسی

برای یک مانیکور با الهام از هنر دکو، طرحی هندسی مانند این را انتخاب کنید. بهترین از همه این است که بازسازی آن در خانه به طرز شگفت انگیزی آسان است.

برچسب ها :

ناموجود