تاریخ انتشار : جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۵۳
کد خبر : 8924

استایل آتشین کندال جنر در فشن شوی پاریس تحصین برانگیز است

استایل آتشین کندال جنر در فشن شوی پاریس تحصین برانگیز است

کندال جنر در چند روز گذشته روزهای شلوغی داشته است و در برترین شوهای مد، از جمله ورساچه در هفته مد میلان، و شیاپارلی به عنوان بخشی از هفته مد پاریس، برای کت واک ها راه رفته است. این سوپر مدل اخیراً در حال حضور در شوی مد گوچی آنکورا با همراهی دوست پسرش بانی

کندال جنر در چند روز گذشته روزهای شلوغی داشته است و در برترین شوهای مد، از جمله ورساچه در هفته مد میلان، و شیاپارلی به عنوان بخشی از هفته مد پاریس، برای کت واک ها راه رفته است.

این سوپر مدل اخیراً در حال حضور در شوی مد گوچی آنکورا با همراهی دوست پسرش بانی بد عکس گرفته است. با این حال، این ظاهر اخیر او بود که توجه را به خود جلب کرد و نمایش را برای شیاپارلی با لباسی قرمز بدون بند و کفش پاشنه‌ دار مایل به سفید.

کندال مدل موی زنبوری نمادین پریسیلا پریسلی را به نمایش گذاشت و با ظاهری حجیم به سبک پریسلی دهه 60 روی استیج راه رفت. این مدل مشهور توسط خواهرش کایلی جنر که در طول نمایش در ردیف جلو نشسته بود و دوستش روزالیا او را همراهی می کرد، حمایت می شد.

کایلی را می توان با افتخار در حال فیلمبرداری از خواهرش دید، در حالی که روزالیا با دیدن پایان نمایش لبخند می زند. کاربران آنلاین به سرعت مدل مو را با مدل خاص پریسیلا مقایسه کردند، در حالی که دیگران بلافاصله به لانا دل ری در دوران موسیقی بهشت ​​او فکر کردند.

همین هفته گذشته کندال در فشن شوی ورساچه روی استیج رفت و ظاهر شیک دهه 60 دیگری داشت که شامل یک لباس مینی سفید بدون آستین بود که دارای یقه ای تزئین شده بود. موهای این مدل دم اسبی بلند بود و با صندل های متالیک، کیف پول سفید و جواهرات مینیمال ظاهر را تکمیل می کرد.

طرفداران این مدل نیز از حضور کندال در نمایشگاه گوچی با بانی بد خوشحال شدند. این جفت در ردیف جلو نشسته بودند و کندال یک کت کوتاه به تن داشت و آن ظاهر ساده و در عین حال شیک را با یک کیف پول قرمز شرابی و کفش پاشنه بلند ست می کرد. در همین حال، بانی بد یک لباس غیر رسمی به تن داشت که شامل شلوار جین آبی، پیراهن دکمه‌ دار سفید، چکمه‌ های مشکی بود.

برچسب ها :

ناموجود