تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۵۹
کد خبر : 8419

آیا تیلور سوئیفت به عاشقانه تراویس کلسه بله گفته است؟

آیا تیلور سوئیفت به عاشقانه تراویس کلسه بله گفته است؟

به نظر می رسد تیلور سویفت در حال قرار ملاقات با افراد جدید است. گزارش‌ ها او را با تراویس کلسه، بازیکن NFL مرتبط می‌ کنند، و همه چیز از زمانی شروع شد که او تلاش کرد و نتوانست شماره تلفن خود را پس از یکی از کنسرت‌ هایش به او بدهد. کلسه در پادکست

به نظر می رسد تیلور سویفت در حال قرار ملاقات با افراد جدید است. گزارش‌ ها او را با تراویس کلسه، بازیکن NFL مرتبط می‌ کنند، و همه چیز از زمانی شروع شد که او تلاش کرد و نتوانست شماره تلفن خود را پس از یکی از کنسرت‌ هایش به او بدهد. کلسه در پادکست «نمایش ارتفاعات جدید» در ماه ژوئیه گفت: «او نمی‌خواست ملاقات کند.

آنها ظاهراً در نیویورک ملاقات کردند

یک منبع با مسنجر صحبت کرد و فاش کرد که سوئیفت و کلسه “بی سر و صدا در حال معاشرت بودند.” آنها زمانی که چند هفته پیش در نیویورک بودند همدیگر را دیدند.

هیچکدام به این شایعات پاسخ نداده اند اما منبعی که با Entertainment Tonight صحبت کرده است گفته است که این دو “رسما با هم قرار ندارند.”

کلس در ابتدا در مورد تلاش برای دریافت شماره تیلور سوئیفت هنگام صحبت با برادرش در پادکست خود صحبت کرد. او در ماه ژوئیه پس از افشای تلاش برای گرفتن دستبند دوستی برای او در یک کنسرت گفت: “من از اینکه او قبل یا بعد از برنامه هایش صحبت نمی کند نا امید شدم زیرا باید صدای خود را برای 44 آهنگی که می خواند حفظ کند.

در اواخر آگوست، کلس فاش کرد که اخیراً در نیویورک بوده و توسط برادرش در مورد تیلور سوئیفت مورد سوال قرار گرفته است. آن دو در حال بحث درباره سبیل جدید او بودند و برادر کلسه از او پرسید که «تیلور سویفت» در مورد این ظاهر چه فکر می کند. کلس گفت: “اوم، بله، ما تیلور سویفت را در این قسمت مطرح نمی کنیم.”

کلسه برای چیفز کانزاس سیتی بازی می کند و یکی از بهترین تیم های تمام دوران در نظر گرفته می شود. او در گذشته با مدل های مختلفی از جمله کایلا نیکول و مایا بنبری قرار داشته است.

برچسب ها :

ناموجود