موهای کوتاه لحظاتی را سپری می‌ کنند و فیدهای اجتماعی مملو از باب‌ها، لبه‌ ها و برش‌ های مختلف بالای شانه است. به همان اندازه مرسوم، برش پروانه ای است، رویکردی حجیم و لایه ای برای شکل دادن به رشته ها (معمولاً با طول متوسط ​​یا بلند). بنابراین، منطقی است که مردم در نهایت به دنبال راه هایی برای رسیدن به مدل موی پروانه بر روی موهای کوتاه تر باشند.

ترند موی پروانه ای چیست

موهای پروانه‌ ای در حال حاضر رایج است و دلیل خوبی هم دارد. این مدل شیک به موها حجم زیادی در ریشه می دهد که حالت دادن و نگهداری از آن را واقعا آسان می کند. اگر چه روند مدل مو پروانه‌ ای در مدل‌ های کوتاه‌ تر مورد توجه قرار گرفت، تقریباً برای همه انواع مو سازگار است.

همه ما می دانیم که تغییر فصل می تواند فرصتی سرگرم کننده برای تغییر اوضاع باشد، از جمله کوتاه کردن مو. موهای  پروانه‌ ای روی موهای کوتاه‌ تر فوق‌ العاده آسان است و راهی عالی برای انتقال موهای پروانه‌ ای بلندتر به ماه‌ های پاییز است.

چگونه مدل موی پروانه ای داشته باشیم؟

در حالی که کلید دستیابی به مدل موی پروانه ای در هر طولی معمولاً تعداد زیادی از لایه ها رو قاب صورت است، راز با طول های کوتاه تر، نازک شدن انتهای مو است: شما می خواهید موها را سبک و پر نگه دارید. نازک کردن انتهای لایه‌ ها برای کمک به حذف وزن، آن اثر پروانه‌ ای را روی رشته‌ های کوتاه‌ تر ایجاد می‌ کند.

از موهای خیس شروع کنید، یک خط با شانه در بالای سر درست در پشت گوش ایجاد کنید. با استفاده از شانه موها را صاف نگه دارید، قسمت جلویی را به مرکز پیشانی بیاورید و آن را با یک کش مو محکم کنید.

دوباره از شانه استفاده کنید تا قسمت پشت را به سمت بالا و به صورت دم اسبی بلند نزدیک به خط ایجاد شده برای برش دادن صاف کنید. دم اسبی جلویی را محکم بگیرید، چند اینچ از آن جدا کنید. مطمئن شوید که از جهت طبیعی دم اسبی به عنوان راهنما استفاده می کنید. جهت بیش از حد مو به ایجاد لایه بندی کمک می کند و در عین حال طول بیشتری از آنچه فکر می کنید حفظ می کند.

پس از برداشتن چند اینچ از قسمت جلویی، کمی بیش از حد دم اسبی پشت را به سمت جلو هدایت کنید و همان مقدار مو را کوتاه کنید. برای موهای کوتاه‌ تر، از آنجایی که همان تکنیک‌ های لایه‌ بندی که روی موهای بلند انجام می‌ شود ممکن است در نهایت درشت‌ تر و سبک‌ تر به نظر برسد.