تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
کد خبر : 10782

آنا د آرماس هنگام فیلمبرداری با لباس قرمز خیره کننده به نظر می رسید

آنا د آرماس هنگام فیلمبرداری با لباس قرمز خیره کننده به نظر می رسید

آنا د آرماس به سر کار بازگشت! پس از مدتی استراحت پس از اعتصاب بازیگران هالیوود که مانع از کار همه اعضای انجمن شد، د آرماس در کوئینزلند استرالیا در حال فیلمبرداری فیلم جدید خود به نام «ادن» دیده شد. عکس‌ های گرفته شده در صحنه فیلمبرداری نشان می‌ دهد که او شاهانه به نظر

آنا د آرماس به سر کار بازگشت! پس از مدتی استراحت پس از اعتصاب بازیگران هالیوود که مانع از کار همه اعضای انجمن شد، د آرماس در کوئینزلند استرالیا در حال فیلمبرداری فیلم جدید خود به نام «ادن» دیده شد. عکس‌ های گرفته شده در صحنه فیلمبرداری نشان می‌ دهد که او شاهانه به نظر می‌ رسد.

د آرماس موهای کوتاهی داشت و لباس قرمز پوشیده بود. او یک گردنبند مروارید بلند به گردن داشت و پا برهنه بود و به نظر می رسید فیلم در یک بیابان دور افتاده و شنی فیلمبرداری شده است.

عکس‌ های دیگر نشان می‌ دهد که دی آرماس در حال ضبط چیزی در گوشی هوشمند خود می‌ خندد.

فیلم آینده آنا د آرماس

«ادن» یک فیلم هیجان انگیز بقا است و د آرماس، جود لاو، ونسا کربی، سیدنی سوئینی و غیره در آن نقش آفرینی می کنند. این فیلم به کارگردانی ران هاوارد ساخته می شود و گروهی از مردم را دنبال می کند که زندگی خود را پشت سر می گذارند تا به دنبال تغییر و دنیای بهتر در گالاپاگوس باشند.

بسیاری از جزئیات فیلم مخفی نگه داشته شده است، اما این یک پروژه مورد انتظار و ستاره دار است که بسیاری از طرفداران مشتاقانه منتظر آن هستند.

در آینده نزدیک، دی آرماس همچنین قرار است در «بالرین» بازی کند، یک فیلم اکشن که برگرفته از دنیای فیلم‌ های جان ویک است.

برچسب ها :

ناموجود