تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
کد خبر : 6476

آقای همسر در تولد جنیفر لوپز احساس خاص بودن به او داده است

آقای همسر در تولد جنیفر لوپز احساس خاص بودن به او داده است

جنیفر لوپز در 24 جولای 54 ساله شد و طرفداران او امیدوار بودند تا بدانند ستاره با استعدادهای بسیاری برای جشن گرفتن این روز بزرگ چه کار کرده است. با توجه به ازدواج او با بن افلک، فشار زیادی بر آقای همسر وارد شد تا مطمئن شود که تولدی عالی به او داده و تا

جنیفر لوپز در 24 جولای 54 ساله شد و طرفداران او امیدوار بودند تا بدانند ستاره با استعدادهای بسیاری برای جشن گرفتن این روز بزرگ چه کار کرده است.

با توجه به ازدواج او با بن افلک، فشار زیادی بر آقای همسر وارد شد تا مطمئن شود که تولدی عالی به او داده و تا حد امکان احساس خاص بودن را به او بدهد.

به نظر می رسد که او ممکن است بر اساس آنچه لوپز در آخرین نسخه خبرنامه خود در JLo به طرفداران خود بگوید، این موضوع را ثابت کرده است. او در آنجا عکس ها و اطلاعاتی را درباره مهمانی که در عمارت 60 میلیون دلاری آنها در بورلی هیلز برگزار شد با طرفدارانش به اشتراک گذاشت.

بسیاری از مردم در مورد اینکه تولدشان چه زمانی از سال است و چگونه بر جشن ها تأثیر می گذارد، احساسات قوی دارند، و جنیفر نیز تفاوتی ندارد.

او گفت: “همیشه دوست داشتم تولدم در جولای باشد! هوا گرم و مطبوع است و روحیه آرام تر است.”بن میزبان ما در خانه جدید با نزدیکترین دوستان و خانواده بود. “همه بچه ها آنجا بودند، یک روز فوق العاده پر از آفتاب بود و برای یک مهمانی عالی بود!”

جی لو و بن افلک خانواده ای ترکیبی دارند زیرا با همسر سابق افلک، جنیفر گارنر و مارک آنتونی، همسر سابق جی لو، پنج فرزند دارند.

او چندین ظاهر مختلف با جواهرات درشت و یک لباس سفید درخشان و بلند به تن داشت. او حتی روی میز شام بلند شد و با لباس سفید برای مهمانانش رقصید.

او افزود: «بسیار سپاسگزارم که در این مرحله از سفر زندگی‌ ام در جایی که امروز هستم، با افراد بسیار زیبا و دلسوز که همه چیز را با آنها به اشتراک می‌گذارم.

برچسب ها :

ناموجود