کورتنی کارداشیان در حال آماده شدن برای هالووین است! روز شنبه، ستاره کارداشیان ها عکسی از او در حالی که ست گوشواره های اسکلتی به تن دارد و یک لباس مشکی با تم اسکلت در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

کارداشیان در حالی که یک مجله کاردستی “Halloween Spook-tacular” را در نزدیکی برآمدگی کودک خود در دست گرفته بود، ظاهر را با لاک ناخن بورگوندی تکمیل کرد.

کورتنی داستان را شرح داده است: “حال و هوای شنبه شب”

کارداشیان و همسرش تراویس بارکر به طور مرتب با لباس های هالووین خود بیرون می روند. در اکتبر 2021 این زوج لباس نماد های پانک سید ویسیوس و نانسی اسپانگن را پوشیدند.

در همان سال، آنها همچنین لباس ادوارد دست قیچی و مورد علاقه او، کیم بوگز، از فیلم تیم برتون در سال 1990 با بازی جانی دپ و وینونا رایدر، با کارداشیان با لباسی سفید و کلاه گیس بلوند پوشیدند.

در نتیجه کارداشیان خود را “ملکه هالووین” اعلام کرد، در کنار تعدادی از عکس های شبح آور که نشان می دهد او یک لباس مینی آستین بلند مشکی و یک جفت چکمه روی زانو پوشیده است.

خواهر او، کلویی کارداشیان در آن زمان در واکنش به این موضوع نوشت: «من دارم میمیرم که چقدر شما خیره کننده هستید. پست اولیه کارداشیان در مراسم هالووین پس از اعتراف به غیبت بارکر 47 ساله که با Blink-182 به اروپا بازگشته است، منتشر شد.

بستری شدن او تقریباً دو هفته پس از انتقال فوری او به بیمارستان برای “جراحی اورژانسی جنین” برای نجات جان نوزادش انجام شد.

در 1 سپتامبر، بارکر تور Blink-182 را ترک کرد تا با عجله به خانه برود و با کارداشیان برای آنچه که گروه در بیانیه ای در اینستاگرام آن را “مسئله فوری خانوادگی” خواند، باشد. گروه او تعدادی از تاریخ های تور اروپایی خود را به تعویق انداختند و جمعه بعد در آنتورپ بلژیک دوباره شروع کردند.

بارکر در به روز رسانی به اشتراک گذاشته شده در X (که قبلاً توییتر نامیده می شد) نوشت: “خدا بزرگ است. من برای یک عمل جراحی اورژانسی خطرناک برای کودکمان به خانه پرواز کردم که بسیار سپاسگزارم که به خوبی انجام شد.” “می‌ خواهم از همه حمایت‌ های شما تشکر کنم. تور جمعه از سر گرفته می‌ شود.”