مدتی می‌ گذرد که جرارد پیکه و کلارا چیا را با هم بیرون دیده نشدند. اگر چه شکیرا همسر سابق پیکه، چند هفته پیش پس از انتشار آلبوم جدید خود در کانون توجه قرار گرفت، این بازیکن بازنشسته فوتبال پس از اینکه در چشم طوفان قرار گرفت به یک تاجر تبدیل شد که تیتر اخبار را به خود اختصاص داد.

افشاگری های اخیر نشان می دهد که تحقیقاتی در مورد پیکه آغاز شده است. تمرکز این تحقیق؟ ادعاها حاکی از آن است که بازیکن سابق بارسلونا ممکن است “هدایایی” به لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا (RFEF) و احتمالاً سایر مقامات عالی رتبه ارائه کرده باشد.

در این زمان‌ های نامشخص، پیکه از نامزدش، کلارا چیا، با آرامش حمایت می‌ گیرد. این جفت دست در دست هم دیده شدند.

سفر این دو مرغ عشق پس از آن صورت می گیرد که شکیرا در حین حضور در نمایش جیمی فالون گفت که احساس آزادی می کند و آزادی تازه یافته او منجر به آلبوم جدید او شده است.

شکیرا گفت: «من این‌ جا و آنجا موسیقی پخش می‌ کردم، اما ساختن آلبومی از کار برایم واقعاً سخت بود. “من وقت نداشتم. عامل آن هم شوهر بود. حالا من واقعاً می‌ توانم کار کنم.» او با اشاره به اینکه چگونه حرفه پیکه را در اولویت قرار داد تا بتواند در خانه بماند و از پسرانشان، میلان 11 ساله و ساشا، 9 ساله مراقبت کند، ادامه داد.