ویکتوریا بکهام در حال فاش کردن یکی از بزرگترین رازهای زیبایی خود است! در حالی که او برای شرکت در یک بازی اینتر میامی در 6 آوریل خوشحال شده بود، ویکتوریا که تبدیل به یک غول مد شده بود، یک آموزش گام به گام در مورد چگونگی بازسازی چشم دودی خود را به اشتراک گذاشت.

بکهام در این آموزش که در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، گفت که هر روز از این خط استفاده می‌ کند، زیرا ابزاری ایده‌ آل برای دستیابی به ظاهر چشم دودی “عالی” است.

او توضیح داد که مرحله شماره 1 برای ظاهر مشخص او این است که مطمئن شوید که تراش مناسب برای آستر خود دارید.

بکهام می‌گوید: «فرمول‌ ها آنقدر خاص هستند که باید مطمئن شوید که از مداد تراش درست استفاده می‌ کنید، بنابراین می‌ توانید واقعاً یک نقطه تیز روی خط چشم کاجال خود داشته باشید. “این به شما امکان می دهد تا یک برنامه واقعا دقیق دریافت کنید.”

بعد از تیز کردن، گام بعدی این است که روی خط مژه بالایی هر دو چشم روی یک “خط بسیار ظریف” بکشید و همانطور که به سمت گوش حرکت می کنید آن را کمی ضخیم کنید. بکهام همچنین اضافه کرد که گاهی اوقات او خط را بیشتر می کند تا “بال کوچک” اضافه کند.

او خاطر نشان کرد: “اما امروز، من آن را کاملاً تمیز نگه می دارم.”

او ادامه داد: “هرگز در این بخش از فرآیند عجله نکنید، زیرا زمانی که این محصول خشک شود، به جایی نمی رسد.”

بکهام پس از خط مژه بالایی، نقاط ریز زیادی را زیر خط مژه پایینی خود “بین مژه ها” کشید نکته ای که یک آرایشگر “سال ها پیش” به او داده بود.

“زیرا کاری که انجام می دهد این است که این توهم را ایجاد می کند که مژه ها به هم نزدیکتر هستند. و این فقط ظاهری بسیار تازه و جوان می‌دهد. “و این نیز فوق العاده طبیعی به نظر می رسد.”

او گفت که “از بیرون تا نیمه راه” می رود، زیرا برای شکل چشم هایش بسیار جذاب است.

در نهایت، او ظاهر را با استفاده از اسفنج در انتهای خط چشم به پایان رساند تا باقیمانده محصول باقی مانده روی دستش را «خیلی کم» زیر چشمش اضافه کند. ویکتوریا بکهام خاطرنشان کرد: “گاهی اوقات حتی این قسمت را با انگشتم یا قلم مو انجام می دهم.”

برای اینکه چشم دودی «شدید تر» شود، او گفت که مداد را به قسمت داخلی خط مژه پایینی خود نیز می برد و خط بسیار پررنگ تری ایجاد می کند.