جنیفر لوپز برای یک شب دخترانه در نیویورک بیرون رفت. در 6 آوریل، لوپز، یک پست اینستاگرامی از ظاهر ساده و غیر رسمی خود برای یک شب در شهر نیویورک با یکی از دوستانش به اشتراک گذاشت.

در این سری عکس‌ ها، لوپز دو سلفی از لباس خود را به اشتراک گذاشت: یک ژاکت بافتنی سفید یقه‌ دار، شلوار جین تیره و عینک آفتابی رنگی، همراه با گوشواره‌ های آویز طلایی بزرگ و دستبندهای همسان.

او در کپشن کنار عکس های سلفی نوشت: «شب دخترانه».

لوپز همچنین یک سلفی از خود با دوست تهیه کننده فیلم، الین گلد اسمیت توماس، که چندین بار با این بازیگر کار کرده است، به اشتراک گذاشت. این زوج روی میز رستورانی در نیویورک عکس گرفتند.

گلداسمیت توماس در 7 آوریل این عکس را مجدداً در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و نوشت: «دیروز یک روز سرگرم کننده با دوست خوبم» که با دو ایموجی با دست بسته شد.

لوپز اخیرا در اینستاگرام فعال بوده است. همین هفته گذشته، او یک سلفی با دختر 16 ساله اش امی در حالی که تعطیلات بهاری فرزندانش را جشن می گرفتند به اشتراک گذاشت.

لوپز در توضیح عکس اینستاگرام خود نوشت: «تعطیلات بهاری». در تصویر، این سه نفر در حالی که هر کدام یک قاشق بستنی می خوردند، لبخند می زدند. اوایل آن هفته، لوپز و دخترش برای دیدن Merrily We Roll Along در برادوی دیدار کردند.

لوپز پس از یک فوریه شلوغ، پس از تور مطبوعاتی خود برای آلبوم This Is Me…Now و حضورش در هفته مد پاریس، این زمان را با بچه ها و دوستانش سپری کرده است و او قرار است تور زنده این من هستم… را آغاز کند.