این کار با پوست شیشه ای شروع شد، چهره هایی به ظاهر بدون منافذ که با درخشندگی طبیعی می درخشیدند. سپس این روند به سمت موهای شیشه ای حرکت کرد، تارهایی با درخشندگی بالا که عملاً می توانستید انعکاس خود را در آنها ببینید. اکنون این ظاهر با ناخن های شیشه ای به نوک انگشتان شما رسیده است. و این واقعیت که جرقه مانیکور توسط کسی جز کیت میدلتون زده شد، باعث می شود که گرفتن ناخن شیشه ای حتی اجتناب ناپذیرتر به نظر برسد.

ترند ناخن شیشه ای چیست؟

ترند ناخن‌ های شیشه‌ ای، الهام‌ گرفته از ناخن‌ های شفاف و براق کیت میدلتون، ناخن‌ های کوتاه، تمیز و طبیعی با روکش بالایی براق است. این ظاهر با هدف تکرار ظاهر براق شیشه، ایجاد یک مانیکور شیک و برجسته است.

روند ناخن‌ های شیشه‌ ای را می‌ توان به حرکت گسترده‌ تر به سمت آرایش طبیعی و تأکید بر نمایش پوستی سالم و درخشان ردیابی کرد. از آنجایی که افراد بیشتری به سمت روال‌ های زیبایی مینیمالیستی گرایش پیدا کردند، تقاضای فزاینده‌ ای برای این ناخن‌ وجود داشت که به طور یکپارچه با این روند مطابقت داشتند.

جای تعجب نیست که ناخن‌ های شیشه‌ ای در حال حاضر نیز افزایش یافته است. آن ها مکمل زیبایی طبیعی و تمیزی هستند که مدتی است مد شده است. تطبیق پذیری و جذابیت همیشگی آن، آن را به گزینه ای عالی برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال ظاهری صیقلی و در عین حال مینیمال هستند.

چطور ناخن های شیشه اس داشته باشیم؟

ناخن های خود را آماده کنید آماده سازی همه چیز برای مانیکور شیشه ای است. ناخن‌ های طبیعی شما و پوست اطراف آن باید برای مانیکور شیشه‌ ای بی‌ عیب به نظر برسند، زیرا هیچ رنگ لاکی وجود نخواهد داشت که توجه را از هر گونه نقصی منحرف کند. اگر برای مراقبت مناسب از کوتیکول یا آماده سازی ناخن وقت ندارید، با روغن مخصوص روی ناخن ها و کوتیکول ها را ماساژ دهید تا یک طراوت فوری داشته باشید.

یک لایه نازک از پوشش پایه شفاف برای محافظت از ناخن های طبیعی خود بمالید و یک بوم صاف برای پرداخت براق ایجاد کنید. اگر در رنگ‌ آمیزی ناخن‌ هایتان خوب نیستید، یا اگر کمی رنگ می‌ خواهید، ممکن است بخواهید یک حالت کاملاً شفاف را انتخاب کنید تا ناخن خود را یکدست کنید.

دو لایه لایه رویی برای ناخن‌ های شیشه‌ ای انجام دهید، به‌ ویژه اگر رنگی را انتخاب نمی‌ کنید. این به صاف کردن ناخن و پر کردن آن کمک می‌کند تا آنقدر براق شود.

از یک اسکراب لایه بردار برای از بین بردن هر گونه پوست خشکی که ممکن است درخشش ناخن شما را کدر کند، استفاده کنید. سپس، با یک کرم دست مرطوب کننده، اجازه دهید کاملا جذب شود و سپس از یک مرطوب کننده سنگین یا یک مومیایی کننده استفاده کنید تا رطوبت را ببندد. شما می توانید این کار را به عنوان بخشی از آماده سازی خود انجام دهید یا زمانی که لاک شما کاملاً خشک شود.