طبق گزارش‌ های منتشر شده در رسانه‌ ها، عادتی که بن افلک دارد و نمی‌ تواند سیگار را ترک کند و باعث ایجاد مشکلاتی بین همسر فعلی‌ اش، جنیفر لوپز، و همسر سابقش، جنیفر گارنر، که وظایف والدینی مشترک با او را دارند، ایجاد می‌ کند.

بر اساس اطلاعات مجله استار، لوپز و گارنر اخیراً اختلافاتی با هم داشته اند، زیرا لوپز سیگار را نفرت‌انگیز می‌ داند و از افلک خواسته است که در اطراف فرزندانش سیگار نکشد.

از سوی دیگر، جی لو فکر می‌ کند که سیگار به افلک کمک می‌ کند تا اضطراب‌ هایش را آرام کند و او را هوشیار نگه دارد، و اگر این عادت او را از سایر اعتیاد هایش دور نگه دارد، حاضر است این عادت را تحمل کند. با این حال، او همچنین از او می خواهد که سیگار را ترک کند، زیرا دود سیگار او را نیز آزار می دهد.

مشکلات بین جنیفر ها و بن افلک

این باعث ایجاد تنش بین گارنر و لوپز شده است که اولی از جی لو ناراحت است زیرا طبق تصور او، او به افلک اجازه می دهد هر زمان که بخواهد و در هر مکانی که بخواهد سیگار بکشد، غافل از اینکه این موضوع واقعاً جیلو را نیز آزار می دهد.

در واقع، رادار آنلاین گزارش می دهد که لوپز نمی تواند دود را تحمل کند و از افلک خواسته است که وقتی به سیگار نیاز دارد، آن را دور از او انجام دهد یا حداقل برای رفع نیاز خود از آدامس نیکوتین استفاده کند.

سیگار برای بدن مضر است و باعث ایجاد طیف وسیعی از سرطان‌ ها می‌شود که منجر به نارسایی ریه و حتی نارسایی قلبی می‌ شود و اجتناب از سیگار کشیدن کافی نیست.

سیگار کشیدن غیر فعال به استنشاق دود تنباکو اطلاق می‌ شود که دود آن در جو پخش می‌شود و افراد حاضر را مجبور می‌ کند تا به ناچار آن را تنفس کنند.

این بیماری با سرطان سینوس بینی، سرطان گلو، سرطان حنجره، سرطان سینه و مشکلات تنفسی مرتبط است و افراد مبتلا به آسم و کسانی که از آلرژی ها رنج می‌ برند در معرض خطر بیشتری قرار دارند.