در میان بسیاری از روش هایی که مردم از زیبایی شناسی برای ظاهر خود استفاده می کنند، هنر ناخن و خالکوبی دو مورد از محبوب ترین آنها هستند. بنابراین تقریباً اجتناب ناپذیر به نظر می رسد که روندی در راه باشد که این دو را ترکیب کند. خالکوبی ناخن که همانطور که از نام آن پیداست، خالکوبی‌ های جوهری هستند که مستقیماً روی ناخن اعمال می‌ شوند و به دلیل ماندگاری موقت، و جذابیت بصری، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند.

ترند خالکوبی ناخن چیست؟

به طور خلاصه، تاتو ناخن یک طرح جوهر روی سطح ناخن است. که روند کار مانند خالکوبی روی پوست است، با این تفاوت که در این مورد روی ناخن‌ ها اعمال می‌ شود. در نهایت، یک خالکوبی ناخن رشد خواهد کرد. هنگام استفاده از تاتو ناخن، هنرمندان ناخن از همان نوع جوهر خالکوبی استفاده می کند که برای خالکوبی پوست استفاده می شود.

آیا خالکوبی ناخن بی خطر است؟

خالکوبی ناخن معمولاً بی خطر است اگر به درستی و فقط توسط یک متخصص انجام شود هرگز آن را در خانه انجام ندهید. هنگامی که خالکوبی ناخن به درستی روی ناخن اعمال می شود، ناخن ها باید به طور طبیعی رشد کنند.

اگر آسیبی به ماتریکس ناخن، که درست در جلوی کوتیکول قرار دارد، وجود داشته باشد،التهاب مرتبط می‌ تواند بر رشد و ظاهر ناخن تأثیر بگذارد. همچنین اگر ناخن نازک یا ضعیف باشد و هنگام انجام خالکوبی فشار زیادی روی آن ها وارد شود، ممکن است مشکلاتی ایجاد شود. که این می‌ تواند باعث ترک خوردن یا دو نیم شدن ناخن شود که می‌ تواند بسیار دردناک باشد و منجر به عفونت شود.

پاک کردن خالکوبی ناخن

خالکوبی ناخن تا زمانی که ناخن شما رشد کند وجود خواهد داشت، بنابراین قطعاً به اندازه خالکوبی روی پوست شما ماندگاری ندارد، تاتو ناخن ممکن است محو شود، اما نمی توان آن را پاک کرد. از آنجایی که جوهر فقط روی سطح است، می‌ تواند در طول زمان فرسوده شود، مانند اینکه مانیکور معمولی در طول زمان فرسوده می‌ شود.