آخرین اقدامات برای یکی از بزرگترین جشن های عروسی سال در حال نهایی شدن است، با بسیاری از مهمانان مشهور برای جشن، و مجری منتخب برای شب ویژه. ریحانا قبلاً در هند دیده شده است و برای اجرای آنانت آمبانی و رادیکا مرچنت آماده می شود.

آنانت پسر موکش آمبانی است که به عنوان ثروتمند ترین مرد آسیا شناخته می شود. و در حالی که حضور ریحانا در جشن قبل از عروسی‌ شان می‌ تواند برای خیلی‌ ها غافلگیر کننده باشد، ممکن است برای خانواده آمبانی که قبلاً در سال 2018 میزبان بیانسه برای مهمانی قبل از عروسی دختر موکش، ایشا آمبانی بودند، چنین نباشد.

شایعه شده است که مهمانی 3 روزه که از اول مارس آغاز می شود، حدود 129 میلیون دلار هزینه داشته است و یک منبع نزدیک به MailOnline فاش کرد که پذیرایی برای مهمانان ستاره دار، از جمله ایوانکا ترامپ و بیل گیتس، در میان دیگران، قیمت دارد. بیش از 20 میلیون دلار همچنین هر روز موضوعات مختلفی از جمله جشن و روز “تب جنگل” وجود خواهد داشت.

وقتی صحبت از اجرای ویژه ریحانا می شود، منابع به نشریه گفتند که او بیش از 5 میلیون دلار دستمزد خواهد گرفت. برای این مهمانی سه روزه هیچ هزینه ای دریغ نشده است. این مقدار پول حیرت‌ انگیزی است، اما وقتی آمبانی‌ ها کاری بزرگ انجام می‌ دهند.»

این خواننده که در سال 2023 در سوپر بول اجرا کرد، در فرودگاه جام نگر عکاسی شد و به همراه همسرش راکی برای کنسرت خصوصی خود با همراهی تیمش وارد شد. در سال 2018، بیانسه برای اجرای جشن دختر موکش 6 میلیون دلار دستمزد دریافت کرد و عروسی او حدود 100 میلیون دلار هزینه داشت.

عروسی رسمی بین آنانت و رادیکا قرار است در ماه جولای برگزار شود. این سه روز به یاد ماندنی با حضور برخی از مشهورترین افراد هند و جهان خواهد بود. یک منبع دیگر به این نشریه گفت: تا جایی که می‌ توانید مجلل باشید.