در حالی که مانیکور یک روند زیبایی در تمام طول سال است، چیزی در فصل بهار وجود دارد که باعث می شود هنر ناخن احساس تازگی داشته باشد.و به این دلیل است که از سبک خارج می شویم، جایی که ظاهر ساده و کم رنگ حاکم است.

خبر خوب، مخصوصاً امسال این است که بهار در آستانه سرگرمی است. امسال هنر ناخن طبیعی تسلط پیدا کرده است، اما بهار و تابستان جایی است که شما به رنگ ها را باز می گردید.

دنیای ناخن در مورد ترندهای مانیکور بهار 2024 چه می گوید

ترند ناخن کوکته

بیایید با کم‌ ترین خبر های شگفت‌ انگیز سال شروع کنیم روند ناخن‌ های جلوه‌گر به جایی نمی‌ رسد. با این حال، کمی جالب تر می شود. آنچه در این بهار بسیار بزرگ خواهد بود، زیبایی شناسی روی ناخن‌ها است. رنگ های ملایم و غریب. سایه های پاستلی ترکیب شده با مروارید.طرف دیگر زیبایی شناسی جلوه‌ گری با طرح‌ های تیره‌ تر، تند تر، و درخشان‌ تر ناخن‌ها ظاهر می‌ شود.

رنگ های فصلی ایش

بهار دیگر فقط به معنای پاستیل‌ های معمولی شما نیست. ما به سمت رنگ‌ هایی جذب می‌ شویم که هر دو فصلی و در عین حال غیر منتظره هستند.  اسطوخودوس‌ های غبار آلود، کارامل‌ های شفاف و قهوه‌ ای شکلاتی بر این فصل حکومت خواهند کرد.

به‌ دنبال بنفش‌ های بنفش بازیگوش، درخشندگی‌ در مرجان‌ ها ، و رنگ‌ های خنثی روشن مانند رژگونه‌ های قرمز و مرواریدی متمایل به سفید باشید. تئوری ناخن قرمز حال و هوای بهاری را با سایه های قرمز با دوز سنگین صورتی یا نارنجی می گیرد تا آنها را برای فصل جدید تقویت کند.

بلوم عزیزم بلوم

در بهار گل می دهد؟ این فقط طبیعی است. این فصل برای طرح‌ های، چاپ کروک، طرح‌ های استخر و طرح‌ های گل عالی است. این کار با استفاده از یک لایه نازک از ژل ناخن بر روی کل ناخن به دست می‌ آید. این ترند بسیاری از اشکال ارگانیک و نرم، مانند گل های انتزاعی، یا فرنچ های ضخیم را پیش بینی می کند.

ترند طرح های تن به تن

چه چیزی با صورتی بهتر می شود؟ بیشتر صورتی حالا با هر رنگی که فکرش را بکنید عوض کنید. زمانی که صحبت از هنر ناخن به میان می‌ آید، کلمه کلیدی برای بهار 2024 تونال است. شما ظاهر های زیادی را خواهید دید که در تنوعی از همان خانواده رنگ بازی می‌ کنند.

ناخن های رنگارنگ

بهار 2024 فریاد سرگرم کننده است. با استفاده از هنر ناخن سه بعدی، رنگ‌ های ژله‌ ای، طرح‌ های هاله‌ ای، و فویل‌ ها که هنر آسان و سرگرم‌ کننده را برای افراد مبتدی انجام می‌ دهند، زمان خوبی را پیش‌ بینی می‌ کنند.