سلنا گومز به طرفدارانش نگاهی به آشپزخانه نامزدش بنی بلانکو می‌ دهد! گومز در پستی در استوری اینستاگرام خود در روز جمعه، ویدیویی را به اشتراک گذاشت که طول کانترهای آشپزخانه نامزدش را به تصویر می کشد.

گومز در توضیح ویدیویی که میزهای پر از سبزیجات و به نظر می رسد گوشت و برخی دیگر را نشان می دهد، گفت: «یکی از مکان های مورد علاقه من برای حضور در آشپزخانه او است. این زوج در حال پختن چیزی بودند، زیرا گوشت در یک تابه پوشیده شده با فویل آلومینیومی بود.

همچنین در روز جمعه، گومز چند لحظه وقت گذاشت تا کتاب آشپزی آینده بلانکو، Open Wide: A Cookbook for Friends را که در پایان آوریل منتشر خواهد شد را در یک استوری اینستاگرام، روی جلد کتاب را با پیوند پیش‌ سفارش و ایموجی‌ های قلبی شرح داد.

بلانکو در طی یک حضور در TalkShopLive در اوایل ماه مارس فاش کرد که این زوج “هر روز” با هم آشپزی می کنند. گومز خودش آشپزی با استعداد است و برنامه آشپزی خودش به نام سلنا سر آشپز را دارد.

تهیه کننده همچنین غذاهایی را که بیشتر برای گومز می پزد به اشتراک گذاشت.

این زوج در دسامبر 2023 فاش کردند که با هم قرار عاشقانه می گذارند و اخیراً روز چهارشنبه سالگرد اولین قرار مجازی خود را جشن گرفتند. گومز عکسی از کارت دست نوشته ای را که بلانکو برای جشن گرفتن این مناسبت برای او ساخته بود به اشتراک گذاشت.