یک روز دیگر، یک لحظه مد دیگر از جنیفر لوپز. به طور جدی، از 1 ژانویه، لوپز این نماد پاپ مشغول ارائه مدهای جدید بوده است که تقریباً در هر رویداد درجه یک که فکرش را بکنید. اول، گلدن گلوب با امواج موهایش بود، سپس برای هفته مد به پاریس رفت، و قبل از اینکه موها را با یک کمان بسیار شیک تغییر دهد، یک باب خیس بسیار کوتاه را امتحان کرد. او تازه ترین ظاهر خود را به نمایش گذاشته است و به روند بی نظیر خود ادامه می دهد.

لوپز در حالی که در پاریس کلان شهر فرانسه برای هفته مد بود، در سومین شوی فصل خود در نمایشگاه مد لباس والنتینو شرکت کرد. برای نشستن در ردیف اول در کنار فلورانس پیو، رزی هانینگتون وایتلی، کایلی جنر و غیره، این خواننده نماد های مد فرانسوی دهه 1960 را با لباس و موهای خود به نمایش گذاشت.

اگر چه لباس او ظاهراً درجه یک بود، اما مدل موی او به وضوح نقطه کانونی ظاهر این هنرمند مشهور بود. همانطور که گویی باب مدل مرطوب قبلی او شواهد کافی نبود، جی لو باید به این استایل روی موهایش علاقه داشته باشد، زیرا ظاهر اخیر از این روند پیروی می‌ کند.

بدون مویی در صورتش، هر رشته‌ از موها به عقب رانده شد و با یک هدبند رتو شیک به نظر می‌ رسید. موهایی که در جای خود نگه می داشت پر از حجم و درخشندگی بود و تا انتها کاملا صاف می شد. چند اینچ از انتهای موهایش، به‌طور شل و در عین حال به‌طور چشمگیری به سمت بالا حلقه می‌ شد و هنگام راه رفتن، شانه‌ هایش را می‌ پوشاند.

آرایش او فقط به حال و هوای شیک می افزود. از آنجایی که ما در مورد جی لو صحبت می کنیم، پس از همه، لب های او به رنگ هلویی با روکش براق بسیار درخشان رنگ شده بودند. پوست او درخشان و برنزی با جلوه ای مجسمه سازی و مقداری رژگونه بود. چشم‌ها جایی هستند که او بیشترین لذت را داشت و حال و هوای سال 60 را حفظ کرد و یک چشم گربه‌ ای سیاه کوچک روی سایه چشم خاکستری با رنگ سرد و مژه‌های مشکی اضافه کرد.

از آنجایی که این یک نمایش مد است، لباس او بدیهی است که ارزش دوبار عکس گرفتن را داشت. او با یک چوکر نقره ای همسان و مجلل و گوشواره های هماهنگ ظاهر را به پایان رسانده بود.