مانیکور «دیپ فرنچ» که اخیراً به ترند اصلی تبدیل شده است، لحظات مهمی را سپری می‌ کند. این ظاهر که مانیکور فرنچ اکستریم نیز نامیده می شود، با نوک ضخیم مشخص می شود که دارای لبه هایی است که در کناره های ناخن کشیده شده اند. احتمالاً شما آن را در سراسر فرش قرمز در فصل جوایز دیده‌ اید، با ستاره‌ هایی مانند کیم کارداشیان و آریانا گرانده.

مانیکور دیپ فرنچ طراحی ناخنی است که باعث می شود نوک انگشتان شما بلند و باریک به نظر برسد. با عمیق تر کردن خط لبخند در قسمت سفید نوک، بستر ناخن بلند تر از حد معمول به نظر می رسد.

این روند محبوب است زیرا علاوه بر این که هم ساده و هم سرگرم کننده است باعث می شود نوک انگشتان شما باریک تر و بلندتر به نظر برسد. همچنین این واقعیت وجود دارد که اخیراً درک گسترده ای فراتر از جامعه ناخن به دست آورده است.

فرنچ عمیق برای مدت طولانی در مسابقات ناخن جریان اصلی بوده است مانیکور دیپ فرنچ روی ناخن‌های بلند بهترین عملکرد را دارد اگر می‌خواهید کاملاً متعهد شوید، ممکن است مجبور شوید اکستنشن‌ ها را بردارید. شکل، با این حال، کاملا به شما بستگی دارد. مربع و بادام همه گزینه های محبوب هستند.

با این حال، شاید مهمترین قدم انتخاب رنگ باشد؟

رنگ بستر ناخن باید رنگی باشد که رنگ نوک ناخن را پنهان کند. برای قسمت نوک فرانسوی، یک رنگ ثابت را به جای یک رنگ شفاف انتخاب کنید. به این ترتیب، ناخن‌ های شما حتی زمانی که رشد می‌ کنند، همچنان زیبا به نظر می‌ رسند.