پس از یک تابستان مانیکور سفید و صورتی شیری، با سرد تر شدن هوا، هوس چیزی قوی‌ تر و کافئی ن‌دارتر می‌ کنیم. آرایش لاته در مسیر تبدیل شدن به یکی از بزرگترین ترندها برای اواخر تابستان و پاییز 2023 قرار دارد و ستاره‌ هایی مانند هیلی بیبر به آن کمک می‌ کنند تا مانیکور تک‌ رنگ همسان به همان اندازه محبوب باشد. پیش از این، ما روند ناخن های لاته را که در همه جا خواهید دید، را بررسی می کنیم.

ناخن های لاته تقریباً دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: مانیکور الهام گرفته از نوشیدنی محبوب در رنگ برنزه روشن، برنز یا قهوه ای. جنیفر لوپز در ماه جولای از این مانیکور استفاده کرد، و با تغییر رنگ‌ های تابستانی به پاییزی، احساس می‌ کنیم که این پالت قهوه‌ رنگ بیشتر خواهد ماند.

ناخن های لاته همیشه بخشی از دنیای زیبایی بوده اند. آن‌ ها به تازگی محبوبیت خود را از طریق شبکه های اجتماعی تجربه می‌ کنند، مانند مانیکور فرانسوی و ناخن‌ های شیری قبل از آنها.

نکته ای که در مورد ناخن های لاته وجود دارد این است که آنها واقعاً یک ظاهر ناخن جاودانه هستند. به عبارت دیگر این ظاهر برای همیشه در اطراف ما بوده است، اما نام آن چیزی است که ترند شده است.

چگونه مانیکور لاته داشته باشیم؟

قبل از بیرون آوردن لوازم مانیکور خود، برای الهام گرفتن از رنگ، کیف آرایش خود را بچرخانید. بزرگ‌ ترین نکته پیدا کردن یک رنگ لاک ناخن جذاب این است که به سمت رنگ‌ هایی که می‌ دانید در لباس یا آرایش خود دوست دارید، جذب شوید. اگر می‌ دانید رژ لب برنزه‌ کننده، رژگونه یا خنثی برای شما عالی به نظر می‌رسد، به دنبال رنگ‌ های لاک ناخن باشید که یادآور رنگ‌ هایی هستند که قبلاً می‌ دانید از شما را زیبا نشان می دادند!

انتخاب رنگ ناخن به اندازه انتخاب یک سایه زیر سازی دقیق نیست. برای تقلید از ناخن های لاته درخشان‌ تر که در تیک تاک دیده می‌ شود، یک لاک ناخن مات را امتحان کنید.