بیلی آیلیش در حال برداشتن صفحه ای از لوک بوک باربی برای موزیک ویدیوی جدیدش است. روز سه شنبه، برنده گرمی اولین دم اسبی بلوند دهه 1960 را با الهام از عروسک ماتل : موزیک ویدیوی جدید خود برای آهنگ “What Was Made For” در اینستاگرام معرفی کرد. که او برای موسیقی متن فیلم آینده باربی تهیه کرده است.

خواننده 21 ساله همچنین این دهه را با یک تاپ زرد دکمه دار قدیمی و گوشواره های همسان در عکس فیلتر دانه دانه ای که در اینستاگرام منتشر کرد، به نمایش گذاشت.

“”من برای چه ساخته شده بودم؟” آهنگ و ویدئو که این پنجشنبه می آید!!!!! اییییییییییییییییییییییییییییییییییییی!!!! منتظرم ببینم نظرت چیه😋🎀 !! ایلیش در توضیح این پست نوشت.

او همچنین قطعه‌ای از موزیک ویدیو را در یک کلیپ هفت ثانیه‌ای از ظاهر شبیه سازی با صدای او در حال خواندن متن اصلی آهنگ در TikTok به اشتراک گذاشت.

آیلیش با به اشتراک گذاشتن چندین عکس از خود با باربی ها در استوری اینستاگرام خود اعلام کرد که یکی از جدیدترین موزیسین هایی است که در موسیقی متن پر ستاره فیلم حضور داشته است.

او همچنین یک “B” که همچنین اولین حرف اول خواننده است با حروف لوگوی باربی در فید خود پست کرد.

“آهههههههههههههههههههه!!! من برای چی ساخته شدم؟؟” ایلیش در کپشن پست آخر نوشت. “از 13 جولای ساعت 7 صبح بیرون می آید. !!!!!!!!!!”

ایلیش با تگ کردن برادرش و تهیه کننده موسیقی نوشت: “ما این آهنگ را برای باربی ساختیم و این برای من به معنای دنیای مطلق است. این فیلم زندگی شما را تغییر می دهد و امیدوارم آهنگ نیز تغییر کند.”

برخلاف ظاهر موزیک ویدیوی او، موهای آیلیش در اولین نمایش جهانی فیلم به کارگردانی گرتا گرویگ در روز یکشنبه در لس آنجلس مشکی بود.

برای این مراسم، این نوازنده یک پیراهن راه راه صورتی الهام گرفته از لباس مردانه و کراوات سرخابی با جوراب و کفش صورتی روشن به تن کرد. او این ظاهر را با شلوار مشکی و یک کیف دستی صورتی تند ست کرد.