آیا می دانستید که مفهوم تمیز کردن بهاره می تواند برای موهای شما نیز صدق کند؟ منظور فقط زمان شستشو نیست. هوای تازه به طور کلی به معنای موهای تازه است.

بزرگترین ترندهای رنگ مو در بهار 2024 را مرور کنید

رنگ های دهه 90

اکنون که می توانید هر چیزی را که می خواهید داشته باشید، چه می خواهید؟ این سوال است. در حال حاضر، رنگ های رنگین کمانی از جذاب ترین ترندهای برجسته است.

می ترسی؟ برو به رنگ مسی. احساس فرانسوی طبیعی؟ برو جین بیرکین یا خاکستری بروند. می خواهید به موهایتان استراحت بدهید؟ بلوند طلایی را امتحان کنید.

قرمز های شرابی

رنگ‌ های قرمزی که در خانواده‌ های آبی، بنفش و شرابی زندگی می‌ کنند، مورد توجه هستند. این رنگ‌ های قرمز عمیق‌ تر و غنی‌ تر هستند تا جلوه چشمگیری به موها بدهند، که حتی برای فصل بهار هم سرگرم‌ کننده و جسورانه هستند.

رنگ های آفتاب گیر

به رنگ‌ های آفتاب گیر مورد علاقه خود فکر کنید. این ترکیبی از بلوند طلایی تیره، قهوه ای طلایی روشن، قهوه ای متوسط ​​پر رنگ و بلوند تافی است.

بلوند طلایی

بلوند طلایی کمتر نیاز به مراقبت دارد و به طور کلی جذاب تر است. گرما می تواند طیف وسیعی از رنگ های پوست را تحسین کند. همچنین درخشندگی آفتاب‌ گیر را اضافه می‌ کند که ویژگی‌ های شما را افزایش می‌ دهد.

قهوه ای بورگوندی

در حالی که موهای قرمز ستاره پاپ این زمستان را به خود اختصاص داد، رنگ‌های نازک روژ برای افراد در راه است. برای مثال سبزه بورگوندی را در نظر بگیرید.

در مورد موهای روشن تر یا قبلا هایلایت شده، خبر خوب این است که این رنگ برای عمق طولانی مدت و ظاهری سالم تر برای کسانی که می خواهند ظاهر خود را تغییر دهند ایده آل است.

بووی آبی

غیر بلوند، سبزه و مو قرمز، شما به دور از فراموشی هستید. همچنین در بهار امسال رنگ های آبی زیادی پیش بینی می شود. به عنوان یک امتیاز، آبی کمرنگ رنگ بسیار خوبی است که می توانید آن را امتحان کنید، اگر می خواهید پایه بلوند را ایجاد کنید.