باب ها هنوز هم هستند (کمتر هم می شوند!) و داشتن اوقاتی خوب باید در دستور کار همه باشد. در واقع، اگر فرش قرمز نشانه ای باشد، باب کوتاه در بقیه سال 2024 تسلط خواهد داشت.

ترند موی باب کوتاه یک گام رو به جلو

باب کوتاه برای همیشه باقی است. با مشخص شدن طول آن، برش درست در پشت گردن متوقف می شود، درست قبل از اینکه راه خود را به قلمرو پیکسی یا بیکسی باز کند، مکث می کند.

میکرو باب همیشه پرطرفدار است. در اوایل قرن بیستم ایجاد شد و با هنجارهای سنتی موهای بلند مخالف بود. اخیراً روی تعداد زیادی از دختران مانند کری مولیگان، آیو ادبیری، گرتا لی، آمریکا فررا، میشل ویلیامز دیده شده است.

باب کوتاه که دختر عموی باب شیک فرانسوی و باب شیک ایتالیایی است، بیشترین ارتباط را با لی پتی باب دارد. و هنوز! این یک ظاهر منحصر به فرد است. یک مدل موی کلاسیک که نسل‌ ها شاهد آن بوده‌ایم که تقریباً برای همه جذاب است. اگر به نمونه‌های سلبریتی بیشتری نیاز دارید، به سراغ زندیا، کیلی اسپانی، سیدنی سوئینی، سیارا و نائومی کمپبل با موهای کوتاه بروید.

آیا شما هم می توانید موی باب کوتاه بپوشید؟

یکی از بهترین قسمت های باب کوتاه این است که همه چیز در مورد طول است، نه یک ظاهر طراحی خاص. شما می توانید با آن هر کاری انجام دهید (البته به جز قرار دادن آن در موهای دم اسبی) و عالی به نظر می رسد. بسته به خلق و خوی خود، می توانید آن را مستقیم یا ژولیده، نامرتب یا صاف امتحان کنید.

مدل‌ سازی بر اساس بافت طبیعی روش مورد علاقه‌ اش برای بازی با برش است. با این حال، مدل مو باید برای بافت‌ های مختلف سفارشی شود. برای موهای فوق‌ العاده ضخیم و درشت، نمی‌ توان موهای شما را خیلی صاف کرد، در غیر این صورت مثلثی به نظر می‌ رسد.

در طرف مقابل طیف بافت، یک برش تیز تر باعث می‌ شود موهای ظریف و نازک پر تر به نظر برسند. افزودن یک چتری باعث می‌ شود فرانسوی‌ تر به نظر برسد، در حالی که برش دادن یک قاب صورت کوچک می‌ تواند حس دهه 90 را به آن بدهد.