مانیکور کلاسیک فرانسوی هرگز از بین نخواهد رفت، اما اخیراً، تنوع نو آورانه مانیکور سنتی توجه ها را به خود جلب کرده است. ما انواع طرح های ناخن را هر روزه می بینیم، مانند فرنچ دوبل و فرنچ کروم. و اکنون، ناخن های دو رنگ فرانسوی توجه ها را به خود جلب کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، این مانیکور نیاز به استفاده از دو سایه دارد. می‌ توانید از لاک‌ های ناخن در یک خانواده رنگ یا دو رنگ کاملاً متفاوت استفاده کنید انتخاب با شماست.

ایده های جذاب ناخن‌ های دو رنگ فرانسوی ببینید

1. صورتی دو رنگ

این مانیکور دو رنگ صورتی فراتر از چشم نواز است. در حالی که سایه ها مشابه هستند، کنتراست سردی با استفاده از پولیش پایه مات و لاک براق روی نوک ناخن ها یک مانیکور فرانسوی شیک ایجاد می شود.

2. ناخن های مشکی دوبل

یک مانویکور تمام مشکی به طرز باورنکردنی چشمگیر و انتخابی عالی است که در حال گذار به پاییز هستیم. نکته کلیدی در این ظاهر استفاده از لاک مشکی مات در پایه ناخن و لاک مشکی فوق العاده براق در نوک ناخن است.

3. ناخن های توت فرنگی

این مانیو حال و هوای باربیکور دختر توت فرنگی را ایجاد می کند. پایه کروم صورتی حبابی و نوک تمشک پر جنب و جوش کاملاً با هم جفت می شوند.

4. سبز لیمویی

سبز و زرد به خوبی با هم هماهنگی دارند، به خصوص در مورد ناخن. مانیکور پر جنب و جوش یک انتخاب واضح در طول ماه های گرم است، اما ما می توانیم شاهد استفاده از آن در تمام طول سال باشیم.

5. ناخن های دوبل بنفش

ما فکر می کنیم بنفش یک رنگ ناخن دست کم گرفته شده است، اما این طرح زیبایی رنگ را کاملا به تصویر می کشد. با استفاده از ناخن فرانسوی یاسی و پایه بنفش، کنتراست خیره کننده ای ایجاد کنید.

6. مانیکور باربی دوبل

با این مانیکور دوتایی صورتی به ترند باربیکور وارد شوید. یک پایه صورتی روشن و نوک فرانسوی داغ صورتی را انتخاب کنید.

7. فوق العاده پاییزی

اگر به دنبال مانیکور عالی پاییزی پیش رو هستید، این دقیقاً همان است. طراحی ناخن فرانسوی دو رنگ، تمام رنگ‌ های گرمی را که در این فصل با آن‌ ها مرتبط است، از نارنجی تا قهوه‌ ای ترکیب می‌ کند.

8. دو رنگ آمبره

این مانیکور فرانسوی دو رنگ نشان می دهد که چگونه دو سایه کاملاً متفاوت می توانند به خوبی یکدیگر را تکمیل کنند. همه چیز به جزئیات این یکی مربوط می شود، یعنی جلوه مه آلود آمبره در مرکز که این دو رنگ را با هم ترکیب می کند.

9. ناخن های روشن مرجانی

یک کلمه برای توصیف این مانیکور؟ برق انداختن سایه های روشن مرجانی و نارنگی به این مانیکور دو رنگ حسی بازیگوش و تابستانی می بخشد.

10. ناخن قطره ای قرمز

ناخن های فرانسوی دو رنگ ظاهر های متفاوتی را ارائه می دهند. اما این ناخن های قطره‌ ای قرمز تیره به این مانیکور ظاهری جسورتر می‌ دهد.