اگر تا به حال پدیکور ژل کرده اید، می دانید که چه حس خوبی دارد که از سالن ناخن بیرون بیایید، از کنار تمام خشک کن ها، بدون نگرانی در مورد خراب کردن لاک جدیدتان. این سبک برای قرار گرفتن در استخر یا ساحل ایده‌ آل است زیرا استحکام ژل مانع از ساییدگی آن می‌ شود، اما پدیکور ژل مانند مانیکور مربوط به آن، خطرات و مزایایی دارد. این به کاربر اجازه می دهد تا از نگرانی در مورد ترک و فرورفتگی اجتناب کند، اما این پتانسیل را نیز دارد که در دراز مدت بر سلامت ناخن تأثیر منفی بگذارد.

پدیکور ژل چیست؟

پدیکور ژل، پدیکورهایی با ماندگاری طولانی است که با نور UV انجام می شوند. آنها عملاً ضد تراشه هستند و بدون از دست دادن درخشش خود، مدت زمان قابل توجهی دوام می آورند. همچنین نسبت به پدیکورهای استاندارد کمتر مستعد ساییدگی و پارگی توسط آب شور و کلر هستند.

پدیکورهای ژلی جذاب هستند زیرا ژل برای استفاده کننده بسیار راحت است و ما می توانیم دلیل آن را ببینیم. بر خلاف پدیکورهای سنتی که می‌ تواند تا 30 دقیقه طولانی در زیر فن‌ ها بنشیند تا لاک شما خشک شود نیازی به زمان خشک کردن ندارند.

آیا پدیکور ژل ایمن است؟

پدیکور ژل در حد متعادل بی خطر است، اما برای همیشه ایده آل نیست، به خصوص اگر تمایل به نگهداری را در اولویت ندارید. برای پوشیدن کوتاه‌ مدت، مانند عروسی، تولد، یا تعطیلات، اشکالی ندارد.

ما می دانیم که نگه داشتن پدیکور ژل تا زمانی که ممکن است وسوسه انگیز است، زیرا آنها بسیار خوب می مانند، آنها را برای مدت طولانی باقی نگذارید. سه هفته زمان مناسبی است.

آیا باید بین پدیکور ژل فاصله انداخت؟

در حالی که پدیکور ژل می تواند لذت بخش باشد، بهتر است برای حفظ سلامت ناخن خود هر از چند گاهی از آنها استراحت کنید. مطمئن نیستید که چه زمانی استراحت کنید؟ سلامت ناخن های خود را بررسی کنید تا بهترین را تعیین کنید. شما باید ناخن های خود را ارزیابی کنید. اگر می بینید که ناخن هایتان می شکند یا ترک می خورند و شکننده به نظر می رسند، زمان مناسبی است که از مانیکور یا پدیکور ژل فاصله بگیرید.

جایگزین های ژل پدیکور برای امتحان

هیچ گزینه بدون زمان خشک کن برای رقابت با پدیکور ژل وجود ندارد، اما برخی از انتخاب ها وجود دارند که با پولیش معمولی برای نتیجه طولانی تر بهبود می یابند.

جمع بندی

پدیکور ژل یک گزینه عالی برای دستیابی به یک پدیکور طولانی مدت با حداقل زمان خشکی است، به خصوص اگر در سفر هستید یا موقعیت خاصی دارید. با این حال، به روز نگه داشتن آنها کلید تجربه خوب و سلامت ناخن است، بنابراین یا متعهد شوید که به طور منظم نگهداری را انجام دهید یا گزینه های دیگری را برای لاک با کیفیت بالا در نظر بگیرید.