آریانا گرانده بدون حلقه ازدواجش هنگام حضور در ویمبلدون دیده شد. این زن 30 ساله به تازگی در حال تماشای مسابقه بین نواک جوکوویچ و کارلوس آلکاراز در روز یکشنبه 16 ژوئیه بود که به نظر می رسید دست چپ او بدون حلقه ازدواج بود. با این حال، آریانا در این بازی تنها نبود، زیرا او در کنار اندرو گارفیلد و جاناتان بیلی از بریجرتون برای رویداد مهم ورزشی نشسته بود.

این بومی فلوریدا در حالی که با اندرو 39 ساله می خندید و خالکوبی های مختلف دست و مانیکور فرانسوی روی انگشت بدون حلقه را نشان می داد، به نظر روحیه خوبی داشت. او برای این رویداد لباس شیک ویمبلدون پوشیده بود، کلاه ویمبلدون نسخه محدود رالف لورن را به همراه یک ژاکت آستین کوتاه خاکستری زغالی، دامن طوسی بلند و دمپایی مشکی به تن داشت. آریانا صورت خود را تا حدی با یک جفت عینک آفتابی دایره‌ای الهام گرفته از دهه 70 با لنزهای سبز رنگارنگ پوشانده بود و همچنین با یک جفت گوشواره حلقه‌ای مرواریدی تزئین شده بود.

این ستاره معمولاً سبزه هنوز در حال نشان دادن موهای های بلوند خود است که چندین ماه برای ایفای نقش گلیندا در اقتباس سینمایی آینده (شرور) مجبور بود. به دلیل فیلمبرداری و تولید در لندن، آریانا چندین ماه است که در کنار همبازی اش سینتیا اریوو 36 ساله و همچنین بقیه بازیگران و عوامل فیلم در بریتانیا بوده است.

آریانا پس از حدود یک سال آشنایی با شوهرش دالتون گومز 28 ساله در مارس 2021 ازدواج کرد. مشخص نیست این عاشقانه دقیقا چه زمانی شروع شد، اما این دو برای اولین بار در تاریخ فوریه 2020 کمی قبل از شروع قرنطینه COVID-19 دیده شدند. تا در دسامبر 2020، او با یک حلقه منحصر به فرد 350 هزار دلاری که شامل یک الماس تراش بیضی شکل بود و در کنار یک مروارید سفید روی یک نوار طلا قرار داده بود، دیده شد.

این مروارید میراثی از مادربزرگش مارجوری است «نونا حلقه‌ای با مروارید از سنجاق کراوات پدربزرگ برای من درست کرده بود. او می‌گوید که در خواب به او گفته است که از من محافظت می‌کند.»

فیلم آینده آریانا گرانده قرار است در نوامبر 2024 اکران شود. با این حال، دالتون در عکسی که در نوامبر 2022 به اشتراک گذاشته شد، ظاهر شد که شامل یک سلفی زیبا از این زوج بود، اما بدون شرح.